Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳ هزار معلول کهگیلویه و بویراحمدی در صف دریافت مستمری و حمایت هستند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: انتظار می‌رود برای مستمری‌بگیر شدن 3 هزار معلول پشت نوبت تدبیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه معلولیت، محدودیت نیست، عنوان کرد: سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به فکر توانمندسازی جامعه هدف، ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت و همچنین ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف باشند.

روشنفکر در این نشست خواستار تامین اعتبار برای برقراری حق پرستاری برای 500 معلول شدید و خیلی شدید شد و افزود: انتظار می‌رود سازمان بهزیستی نسبت به برقراری مستمری و حمایت از اعضای خانواده معلولان، اعصاب و روان و سرپرست خانوار، تأمین اعتبار برای خرید وسایل کمک توانبخشی و همینطور خرید تخت به منظور استفاده 600 معلول ضایعه نخاعی و تأمین و اعطای تخصیص اعتبار به منظور کمک هزینه ازدواج (تأمین جهیزیه) برای افراد واجد شرایط پشت نوبت اقدام کند.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی چند شهرستان تازه تاسیس در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله چرام، لنده، باشت و مارگون ضروری است سازمان بهزیستی برای اخذ مجوز استخدامی برای بکارگیری در ادارت بهزیستی این شهرستان‌ها چاره جویی کند.

خراسان‌رضوی| پاسخ تسنیم به یک خبرسازی؛ خانه پیرزن تربت‌جامی و فرزند معلولش چرا پلمب شد؟ساخت مسکن رایگان برای افراد معلول و بانوان سرپرست خانوار توسط قرارگاه خاتم الانبیااختصاص زمین رایگان برای ساخت مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار

روشنفکر بیان کرد: تجهیز و توسعه  پایگاه‌های مراکز اورژانس اجتماعی از محل تملک دارائی‌های سرمایه‌ای، تأمین و اعطای تخصیص برای تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف در راستای توانمند سازی مددجویان آماده به اشتغال و ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویی نیز از دیگر خواسته‌‌ها و مطالبات جامعه معلولان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این نشست پیگیری و جدیت نماینده بویراحمد، دنا و مارگون را قابل تقدیر دانست و افزود: بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌ها وضعیت مطلوبی ندارد که باید برای بهبود این وضعیت با تعامل و همگرایی بیشتر اقدام کرد.

وحید قبادی دانا بیان کرد: بنا داریم این استان را از وضعیت موجود خارج کنیم و رتبه آن را ارتقا دهیم و امیدوارم بتوانیم جهشی در حوزه بهزیستی داشته باشیم و برای ارتقای شاخص‌ها آماده هستیم.

انتهای پیام/541/ی

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز توانبخشی معلولان ذهنی کهگیلویه و بویراحمد سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در راستای افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی، فروردین سال جاری مبلغ ۱۳۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در قالب مستمری ماهیانه برای خانوارهای تحت پوشش واریز شده است. - اخبار استانها -

مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: مبلغ مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی با افزایش 30 درصدی برای 122هزار و 473 نفر از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی در فروردین ماه واریز شده است.

وی افزود: مبلغ مستمری با توجه به بعد خانوار و تعداد اعضای خانواده تحت تکفل و سرپرستی تعیین می‌شود و شامل کمک هزینه معیشت زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و کمک هزینه معیشت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو است.

فیروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر دریافت مستمری، 11هزار و 475 نفر از حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت و 2هزار و 132 نفر نیزاز حق پرستاری ضایعه نخاعی ماهیانه به مبلغ 21 میلیون ریال برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: 2 هزار و 520 خانوار نیز ماهیانه از کمک هزینه امداد کودکان به مبلغ 25میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای