Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمینیا بیله‌فلد از شانس زیادی برای صعود به بوندس‌لیگا بهره‌مند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های بوندس‌لیگا ۲ در حالی از ۱۶ می از سر گرفته شده که در پایان هفته سی‌ام و در فاصله ۶ هفته تا پایان این رقابت‌ها، آرمینیا بیله‌فلد (که روزگاری شاهد حضور علی دایی و کریم باقری در ترکیب خود بود) با یک بازی کمتر از اشتوتگارت (قدیمی‌ترین تیم آلمان)، با کسب ۵۷ امتیاز، با قدرت به صدر جدول تکیه زده تا از حالا بتوانیم صعود این تیم را تقریبا قطعی بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هامبورگ که در رتبه سوم این رقابت‌ها قرار دارد، در دیدار شب گذشته، درحالیکه تا دقیقه ۹۲ از هولشتین‌کیل پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کرد تا فرصت هم امتیاز شدن با اشتوتگارت را از دست بدهد و با ۵۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

اشتوتگارت با ۵۲، هامبورگ با ۵۰ و هایدنهایم با ۴۸ امتیاز، مهمترین نامزدهای تصاحب عناوین دوم و سوم به حساب می‌آیند هرچند که روی کاغذ دارمشتاد، هانوفر و حتی اِرزگِبِرگِه و بوخوم هم شانس تصاحب این عناوین را دارند.  تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به طور مستقیم به بوندس‌لیگا صعود کرده و تیم سوم در پلی‌آف این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوندس لیگا رقابت ها بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین