Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ایتالیایی از توافق مهاجم لهستانی ناپولی با یوونتوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد باشگاه یوونتوس برای تقویت خط حمله اش در فصل آینده با آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی به توافق رسید.

میلیک در سال 2016 از آژاکس به ناپولی آمد. این مهاجم گلزن تیم ملی لهستان در این مدت 3 ساله برای تیمش در 83 بازی و 36 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در خط حمله می خواهد تغییراتی را ایجاد کند. ایگواین اولین خروجی خط حمله بیانکونری در فصل آینده خواهد بود. ساری برای تقویت خط حمله اش به دنبال شاگرد سابقش است تا زوج مناسبی با رونالدو ایجاد کند.

بنا به گزارش های رسیده از ایتالیا ناپولی برای پرکردن جای خالی میلیک در خط حمله اش چند گزینه مدنظر دارد که سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت یکی از این گزینه هاست. مدیر باشگاه ایتالیایی روزگذشته گزینه بودن مهاجم ایرانی برای این تیم را تایید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میلیک ناپولی آزمون خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور

سرمربی پیشین تیم ملی ولز در یک قدمی توافق با تراکتور است.

به گزارش فارس، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد پس از به توافق نرسیدن با آندره‌ا استراماچونی و دراگان اسکوچیچ، یک سرمربی اروپایی که سابقه هدایت یک تیم ملی در این قاره را دارد با این باشگاه به توافق رسیده است.

ظاهرا کریس کولمن، سرمربی مشهور 53 ساله ولزی که به جز سرمربیگری در تیم ملی کشورش، در تیم‌های فولام، رئال سوسیه‌داد، کاونتری سیتی، AEL یونان، ساندرلند، هبی فورچون چین و آترومیتوس یونان نیز فعالیت کرده، گزینه اصلی تراکتوری‌ها برای جانشینی پاکو خمز است.

جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید این تیم امروز برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب ادعای باشگاه تراکتور توسط پیکانی‌ها: بلیت بازی رایگان نیست برانکو و استراماچونی و تونی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تراکتور

دیگر خبرها

  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود