Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: عدم وجود منابع آبی پایدار در شرق جاسک موجب شده مردم آن منطقه با مشکل آب شرب مواجه شوند و آبرسانی سیار به نوگین و گیشدان نیز مستلزم جاده دسترسی مناسب است که فعلا این امر امکان پذیر نیست. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

احمد شاکری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: شهرستان جاسک با توجه به پراکندگی زیاد، بخش عمده‌ای از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت ‌هرمزگان ـ 2| مصائب مردم در روستای "نوگین و گیشدان" / امان از بی‌آبی در گرمای طاقت‌فرسای هوا‌ + فیلمگزارش ویدئویی تسنیم| بی‌آبی به شهرک رجایی بندرماهشهر رسید/ مسئولان غیزانیه دوم را دریابندگزارش ویدئویی| بی‌آبی ‌روستاهای باغملک در همجواری رودخانه‌های خروشان / مردم این روزها تشنه‌اند

وی افزود: این پراکندگی، خدمات رسانی در حوزه آب را زمان بر کرده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان علیرغم همه این شرایط، تلاش‌های زیادی در آبرسانی به روستاها انجام داده که پروژه‌های متعددی در دستور کار این شرکت است تا روستاهایی که در اولویت آبرسانی هستند در کمترین زمان ممکن به آب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح روستاهایی که در آن منطقه منابع آبی پایدار وجود داشته، مقدمات آبرسانی به آنها فراهم شده است.

شاکری گفت: در منطقه مورد اشاره خبرگزاری تسنیم و گزارش تهیه شده در خصوص بی آبی و عدم دسترسی مردم به آب شرب سالم نیز به باید بگویم آن منطقه شامل 15 روستا با 270 خانوار و 875 نفر جمعیت است که آبرسانی به سه روستا با جمعیتی بالغ بر 364 نفر انجام و مردم این روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردارند.

وی ادامه داد: از این تعداد 8 روستا زیر 10 خانوار و 4 روستا بالای 20 خانوار هستند که هیچ گونه منابع آبی پایدار در این روستاها وجود ندارد، از این رو تنها اقدامی که می توان برای روستاهای مذکور انجام داد آبرسانی سیار است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز آمادگی دارد تا در صورت فراهم شدن جاده دسترسی مناسب، آبرسانی سیار به این روستاها را انجام دهد، و این نکته را نیز باید بگویم که روستاهای مذکور در حال حاضر زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیستند. 

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان آبرسانی سیار بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد

عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات ساخت مخزن هزار متر مکعبی با هدف افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و تامین آب پایدار برای ۴ هزار نفر در سردشت بشاگرد آغاز شد.

وی هزینه  ساخت این مخزن را بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: این پروژه تا پایان شهریور ماه تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: اجرای این طرح باعث بهبود وضعیت آبرسانی به شهرک‌های ولیعصر و توسعه آینده شهر سردشت، مسکن ملی و افزایش میزان ذخیره آب در مرکز شهرستان بشاگرد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402