Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره تدوین طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: قطعا علنی شدن رای نمایندگان به شفافیت و اصلاح ساختار حکمرانی در نظام دیوان سالاری کشورمان کمک موثری خواهد کرد.

او با بیان اینکه شفاف شدن رای نمایندگان در راه رسیدن به حکمرانی خوب در کشور کمک شایانی خواهد کرد، ادامه داد: البته شفافیت در حوزه‌های دیگر نیز باید وجود داشته باشد اگرچه برای برخی از این حوزه‌ها به مانند مالی قانونی وجود دارد و باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید براینکه مردم باید در جریان مواضع و رای که یک نماینده در مجلس داده است باشد، افزود:  اینکه یک نماینده چقدر در مجلس فعال بوده و این فعالیت در چه راستایی بوده است؛ یا اساساً در پارلمان حضور داشته است یا خیر، از حقوق رأی‌دهندگان به یک نماینده  است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد:قطعاً طرح شفافیت آرای نمایندگان به خودی خود یک قدم بلند و اساسی در راستای شفافیت باقی ارکان کشور است؛ چرا که اگر آرای نمایندگان شفاف به مردم عرضه شود، امکان اصلاح سریع و مطمئن این نهاد ایجاد می‌شود.

27216

کد خبر 1397392

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شفافیت مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد