Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، تورج حاجی‌رحیمیان در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی به بررسی وضعیت واحدهای دانشگاهی منطقه چهار دانشگاه پرداخت.

وی اظهار کرد: «ارزیابی و بازرسی از واحدهای دانشگاهی با هدف توسعه و پیشبرد سریع‌تر دانشگاه و سالم‌سازی آن تشکیل و راه‌اندازی شده و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تعامل و یکدلی توانسته‌اند این موارد و مشکلات را به‌خوبی مدیریت و ساماندهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حاجی‌رحیمیان افزود:‌ «پیش از این نظارت بر واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به‌طور غیرمتمرکز و از طریق مدیران بازرسی استانی انجام می‌شد و اکنون با راه‌اندازی ادارات کل مناطق ده‌گانه بازرسی، شاهد تسریع در انجام امور و تسهیل شدن مشکلات واحدها هستیم.»

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی (استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد) با برشمردن وظایف اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت: «این اداره کل در منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از چهار اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره نظارت و ارزیابی آموزشی پژوهشی و دانشجویی، اداره نظارت مالی و اداره نظارت و ارزیابی عملکرد با گستره جغرافیایی فعالیت در سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.»

حاجی رحیمیان اقدامات انجام‌گرفته واحد و استان یزد را رضایت‌بخش دانست و از همه کارمندان و استادان درخواست کرد، چنانچه پیشنهاد‌هایی در زمینه تعامل هرچه بیشتر و شناسایی نقاط قوت و ضعف واجدهای دانشگاهی دارند به این اداره کل ارائه کنند.

رشد و ارتقای واحدهای دانشگاهی با شناسایی نقاط ضعف

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد نیز گفت:‌ «با ارزیابی مستمر و شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای دانشگاهی می‌توان به رشد و ارتقای هرچه بیشتر واحدهای دانشگاهی کمک کرد.»

معصومه طباطبایی اضافه کرد: «در واحدهای دانشگاهی استان یزد با وجود برخی مشکلات مالی، همدلی و تعامل خیلی خوبی بین همکاران واحدهای این استان وجود دارد و همین امر باعث حل شدن و پشت سر گذاشتن بسیاری از مشکلات می‌شود.»

ابوالقاسم میرحسینی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز با تشکر از تعامل خوب اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات منطقه ۴ با واحدهای دانشگاهی این استان عنوان کرد: «با آموزش بخشنامه‌ها و ارتقای فهم درست از آیین‌نامه‌های ارسالی، می‌توان از هرگونه خطای سهوی همکاران در واحدها جلوگیری و برخی موارد را برطرف کرد.»

در ادامه این نشست، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و واحد یزد و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه، حاجی‌رحیمیان و هیئت همراه را ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه همراهی کرده و گزارشی از حوزه‌های مختلف واحدهای دانشگاهی، آخرین وضعیت و راهکارها و پیشنهاد‌ها سازنده و مناسب خود برای برون‌رفت از چالش‌ها و مشکلات موجود ارائه کردند.

در پایان اعضا با حضور در دفتر بازرسی استان یزد و جلسه آسیب‌شناسی با ارزیابان منتخب استان به بررسی کمیت و کیفیت شاخص‌های ارزیابی پرداختند.

انتهای پیام/

167 / 167 اداره کل نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد یزد تورج حاجی‌رحیمیان ارزشیابی واحدهای دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اداره کل نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد یزد دانشگاه آزاد اسلامی استان بازرسی و رسیدگی به شکایات واحدهای دانشگاهی واحدهای دانشگاه نظارت و ارزیابی اداره کل نظارت حاجی رحیمیان استان یزد منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران

دکتر آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی طی اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک و تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ معدوم سازی شد.

او افزود: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ بر مراکز تهیه، نگهداری و توزیع انواع فرآورده‌های خام دامی نظیر رستوران ها، کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور، سردخانه‌ها، قصابی، مرغ فروشی، ماهی سراها، مراکز بسته بندی گوشت، مراکز عرضه و ... برگزار شد.

آقاپور کاظمی با اشاره به اینکه بازرسین بهداشتی دامپزشکی در قالب ۴ اکیپ نظارتی از کارشناسان اداره کل و ۸۴ اکیپ بازرسی شهرستانی به صورت روزانه در اجرای این طرح شرکت کردند، گفت: در این بین ۴۲ اکیپ به صورت ثابت و ۴۲ اکیپ به صورت سیار با انجام ۹۲۰۶ بازدید‌های سرزده از این مراکز بر نحوه عرضه آنان بصورت بهداشتی نظارت داشته و با متخلفین بهداشتی برخورد قانونی کردند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران با صدور اخطار بهداشتی برای ۳۷۱ مرکز عرضه خبر داد و افزود: طی این بازدید‌ها بیش از ۳ هزار کیلوگرم از انواع فرآورده‌های خام دامی که به دلایل مختلف ازجمله تاریخ مصرف منقضی و کشتار غیرمجاز، نبود لیبل و هویت محصول، تاریخ منقضی شده و ... ضبط و بیش از ۲ هزار ۷۰۰ کیلوگرم آن با دستور مقام قضایی و یا با اعلام رضایت عرضه کننده معدوم گردید.

او همچنین در خصوص نظارت کارشناسان این اداره کل بر فرآیند کشتار دام و طیور در استان، گفت: با حضور شبانه روزی کارشناسان نظارت اداره کل دامپزشکی مازندران در کشتارگاه‌های سراسر استان در این مدت بر فرآیند کشتار بیش از ۱۱ میلیون ۱۴۰ هزار قطعه مرغ نظارت شد که طی آن بیش از ۱۵۵ هزار کیلو گرم معدوم گردید.

آقاپور کاظمی همچنین به نظارت بر کشتار حدود ۳۴ هزار دام در کشتارگاه‌ها اشاره کرد که حاصل آن ۱ میلیون ۳۱۵ هزار کیلو گرم گوشت استحصال گردید که ۳۷۰۰ کیلوگرم گوشت به دلیل نظارت‌های پس از کشتار از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم گردید.

او با تاکید بر ادامه نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در طول سال از هم استانی‌ها و مسافران عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی مراتب را از طریق سامانه رایگان ۱۵۱۲ و در شهرستان‌ها به ادارات دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند تا بازرسان اداره دامپزشکی در اسرع وقت در محل حاضر و به موضوع رسیدگی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان