Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

خبیری عنوان کرد در پرداخت مطالبات بشار رسن هم مشکلی وجود ندارد.

طرفداری - لیگ برتر فوتبال ایران پس از یک وقفه طولانی به علت شیوع ویروس کرونا در آستانه برگزاری است و در این میان برخی بازیکنان خارجی هنوز به تمرینات تیم هایشان اضافه نشدند. بشار رسن بازیکن عراقی باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته با مشکلات زیادی برای بازگشت به تمرینات این تیم مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خبیری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازگشت بشار رسن اظهار داشت:

باشگاه همه اقدام‌های لازم، برای فراهم شدن امکان حضور بازیکنان خارجی از جمله بشار رسن در ایران را انجام می‌دهد.

خبیری افزود:

در روزهای گذشته که ماموریت انجام هماهنگی‌ها برای بازگشت بشار  به بنده داده شد، به طور مرتب با این بازیکن در تماس بوده‌ام. او خود نیز مشتاق است که هر چه سریعتر به جمع بازیکنان اضافه شده و برای شروع دوباره بازی‌ها آماده شود ولی متاسفانه با مشکل لغو پروازهای خروجی عراق روبرو هستیم. ما حتی به دنبال این مساله بودیم که او به ترکیه، قطر یا امارات برود و از آن طریق به ایران برگردد، اما مشکل پروازی وجود داشت.

وی ادامه داد:

در نهایت تنها راه ممکن، سفر زمینی او است. در این ارتباط نیز،  آقای رسول‌پناه، امروز نامه ای را برای سفارت ایران در بغداد ارسال کردند تا مجوز عبور از مرز زمینی برای رسن اخذ شود. با صدور این مجوز او وارد یکی از استان‌های مرزی ایران خواهد شد و از آن‌جا به تهران پرواز خواهد کرد.

خبیری خاطر نشان کرد:

در ارتباط با مسایل مالی برای پرداخت مطالبات این بازیکن هم، مشکلی وجود ندارد. با توجه به اقدام باشگاه اعتبار لازم تامین شده و سرپرست باشگاه در این ارتباط، دستور لازم را به بخش مالی داده اند. به بشار رسن هم اعلام کرده‌ایم به محض بازگشت به تهران و مراجعه به باشگاه بخشی از مطالبات خود را  دریافت می‌کند و باقیمانده آن نیز برای این که در شرایط برابری با دیگر بازیکنان قرار بگیرد  هفته آینده به وی تحویل خواهد شد. انتظار ما این است که او را تا روز چهارشنبه در جمع سرخپوشان ببینیم، البته این تاخیر ارتباطی به مسایل مالی نداشته است و این شایعه که او قهر کرده، درست نبود، او همیشه با وجود مشکلات مالی، تعصب و تعهد خود را نسبت به تیم نشان داده است.

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه همچنین درباره وضعیت آکادمی فوتبال باشگاه و جلسه ای که در این ارتباط با رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، خاطر نشان کرد:

آکادمی فوتبال باشگاه در روزهای آینده، فعالیت خود را با شیوه‌نامه جدید دنبال خواهد کرد. ظرف چند روز آینده نیز شرایط و ضوابط فعالیت مدارس فوتبال پرسپولیس و نحوه صدور مجوز راه‌اندازی آن‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان، نسبت به تمدید یا دریافت مجوز مدارس فوتبال پرسپولیس، اقدام نمایند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم