Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک پارسیان به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و توسعه تعاملات با بازار سرمایه، تعداد 239 شعبه خود در سراسر کشور را برای انجام احراز هویت سامانه سجام تجهیز کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،متقاضیان سرمایه گذاری و انجام معاملات در بازار بورس و اوراق بهادار می توانند برای ثبت احراز هویت خود در سامانه سجام با در دست داشتن مدارک معتبر شناسایی به شعب بانک پارسیان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود


بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی فرد ثبت می شود و از آن پس هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت دوباره اطلاعات آن سهامدار را ندارد

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بازار بورس سامانه سجام بازار سرمایه احراز هویت احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزلزل هویت از مشکلات بازار تاریخی خوی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در دهه‌های اخیر این بازار توسط برخی از کسبه سودجو دستخوش تغییرات نامتعارف شده که این تغییرات موجب تزلزل هویت بازار تاریخی خوی شده است.

داود فرازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بازار تاریخی خوی از مجموعه‌های ارزشمند باقیمانده از دوران صفوی است که در حال حاضر از شریان‌های مهم اقتصادی و تجاری شهرستان خوی محسوب می‌شود.

وی گفت: متاسفانه این روزها بازار خوی حال روز خوشی ندارد. 

فرازی سدمعبر، تجاور به معابر و راسته بازارها و تعرض به حقوق عامه را از معضلات مهم بازار تاریخی خوی عنوان کرد و گفت: حل این مشکلات و جلوگیری از تغییر و تزلزل هویت بازار تاریخی خوی از مطالبات بحق شهروندان و دوستداران میراث فرهنگی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی بویژه مراجع قضایی برای جلوگیری از تغییر و تزلزل هویت بازار تاریخی خوی و برچینی الحاقات و پیشروی‌ها به شوارع بازار اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • تزلزل هویت از مشکلات بازار تاریخی خوی
  • پرسودترین بازار‌های ۱۴۰۳