Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:15:29 GMT

جشنواره تولید البسه اسلامی در مازندران برپا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۸۰۴

جشنواره تولید البسه اسلامی در مازندران برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته پازوکی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل نخستین جلسه کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آغاز شده است، گفت: برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پازوکی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کرونا برنامه‌ها در فضای مجازی باید به صورت گسترده برگزار شود، بر نوآوری و ابتکار در شیوه اجرای برنامه‌ها و جذب مخاطب در این فضا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس در قالب ۴۲ هفته‌شمار تهیه شده است، گفت: تمامی برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

پازوکی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته «عفاف و حجاب» گفت: در حادثه ۲۱ تیر سال ۱۳۱۵ و کشف حجاب رضاخانی بیش از دو هزار بانوی محجبه به شهادت رسیدند و با توجه به این حادثه، هفته‌ای به نام «عفاف و حجاب» در تقویم مناسبت‌های کشوری نامگذاری شد.

وی به اهمیت حجاب و عفاف زنان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما نمایندگان زنان بوده و مسئول پاسخگویی در این حوزه هستیم.

پازوکی بر ضرورت توجه مسئولان امور بانوان در سطح ادارات به برنامه‌های حجاب و عفاف و چهلمین سال دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: سازمان‌ها و ادارات برنامه‌های خود را حول محور بسیج ببینند و با همکاری بسیج مساجد و محلات، دانش‌آموزی، دانشجویی و… برنامه‌ها را برگزار کنند.

وی برگزاری جشنواره تولیدات البسه اسلامی با حضور طراحان دوخت لباس، تجلیل از فروشندگان محصولات عفاف و حجاب، تجلیل از دختران تازه محجبه و خانواده‌های آنها، بازخوانی وصیت‌نامه شهدا توسط دستگاه‌ها در خصوص حجاب، تهیه مستند با محویت بانوان تازه محجبه، راه اندازی کمپین‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی، گسترش نرم افزار «خارِچی» با موضوعات مختلف بازارچه، کسب و کار، مشاوره، قرآنی و… را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

کد خبر 4945226

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران صنعت پوشاک ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها ستاد مقابله با کرونا عفاف و حجاب چهلمین سال برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به برخی از مناسبت‌های پیش رو، اظهار داشت: پنجم اردیبهشت ماه، سالروز حمله نظامی آمریکا به ایران و زمین‌گیر شدن در صحرای طبس بر اثر طوفان شن است و این واقعه از مصادیق متعدد عنایت پروردگار به این کشور و ملت به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حوادثی همچون صحرای طبس باور ما را به این انقلاب تقویت کرد و افزایش داد، افزود: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ از دیگر مناسبت‌های هفته پیش رو است که این نهاد به فضل الهی واقعاً خوش درخشیده و از عنایات پروردگار متعال و معجزات انقلاب است که با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروز یک شجره قوی برای دفاع همه‌جانبه نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: عنایت خداوند متعال باعث شکل‌گیری انقلاب شد و امروز نیز عرصه‌های بقای انقلاب را با سپاه و نیرو‌های مسلح قوی و قدر فراهم کرده است؛ امروز نیرو‌های مسلح در کنار یکدیگر همه با هم یار و یاور انقلاب و در خدمت مردم هستند که این‌ها از الطاف خداوند و نعمت‌های الهی است.

وی با تأکید بر اجرای طرح عفاف و حجاب در این روزها، گفت: همه مؤمنان نگران این مسئله هستند و جا دارد که یک تدبیر درست نسبت به مسئله عفاف و حجاب و سایر هنجار‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایمانی اتخاذ شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد: در مسئله حجاب و عفاف و هنجار‌های اسلامی اولاً باید نقش عمومی به خوبی ایفا شود، همه با هم کار فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و حساسیت نشان دهند و کسی در این عرصه بی‌تفاوت نماند؛ دوم آنکه، حکومت اسلامی باید نقش خود را ایفا کند، زیرا حکومت در این عرصه وظیفه دارد که اجازه ندهد ناهنجاری‌ها ایجاد شود و گسترش یابد؛ بنابراین هم دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی و هم عموم مردم باید در میدان باشند و کمک کنند.

بیشتر بخوانید

ناامیدکردن مردم یکی از توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است

وی با تأکید بر اینکه در مسئله حجاب و عفاف یک‌بار تجربه ناموفقی داشته‌ایم و برخی‌ها جسور شدند، توضیح داد: نباید مجدداً این تجربه‌ها اتفاق بیفتد و اگر بناست به میدان بیایند و با مسئله بدحجابی مقابله شود، همه باید نقش خود را ایفا کنند تا هر چه بهتر بتوانیم مقابله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف بسیار مهم و دست دشمن در آن کاملاً آشکار است که به علت ناکامی و زمین‌گیر شدن در جنگ سخت با تمام توان تلاش دارد از طریق جنگ نرم و رسانه‌ای اهداف خود را پیش ببرد. باید مراقب باشیم در این مسئله میدان دست دشمن داده نشود و نتواند این هدف شیطانی خود را عملی کند.

وی با اشاره به عملیات موفق «وعده صادق» و تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، بیان کرد: این عملیات به حول و قوه الهی یک اقدام بازدارنده بود که با موفقیت انجام شد، نباید به تحریفات دشمن در این موضوع توجه کرد و همه شما می‌دانید که این عملیات چه نقشی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: در شرایطی این موشک‌ها به هدف اصابت کرده است که پایگاه هوایی نواتیم در اسرائیل از حفاظت شده‌ترین پایگاه‌ها در جهان بوده و حتی گفته می‌شود که تجهیزات حفاظت از آن از کاخ سفید و کرملین نیز بالاتر بوده است. حداقل پنج موشک ایران به این پایگاه اصابت کرد و به فضل الهی خسارات قابل توجهی بر جای گذاشت. صهیونیست‌ها درمانده شدند و باور کردند که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند و برای شیطنت‌های بعدی پاسخ دریافت خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها جنگ روانی را همچنان دارند، تهدید می‌کنند، عربده‌کشی دارند و گاه کار‌های ایذایی هم انجام می‌دهند، گفت: آنها، اما در برابر ایران اسلامی درمانده شدند و کاری نمی‌توانند از پیش ببرند، البته مردم نیز باید مراقب باشند و در جنگ روایت‌ها شکست نخورند، زیرا دشمن مدام در حال تحریف، کوچک‌نمایی کار ایران و حتی مظلوم‌نمایی خودشان هستند تا افکار عمومی را جلب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: امروز نیز در حمایت از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، مردم این استان هم‌پای مردم دیگر مناطق کشور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه شرکت می‌کنند و تنفر خود را بار دیگر از رژیم صهیونسیتی اعلام خواهند کرد که این حضور‌ها یک پشتیبان برای جبهه مقاومت است.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در تجلیل از یک رزمنده ایثارگر و جانباز مؤمن هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در تشییع مرحوم جمعه‌علی کیانی هرچگانی قدردان این چهره مؤثر بودند که در عرصه دفاع مقدس تربیت شد و تمام دغدغه و تلاشش برای ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی بود و تا پایان عمر سالم زیست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی