Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:42:55 GMT

۸۰ درصد پروازها در فرودگاه رشت برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۹۰۸۰

۸۰ درصد پروازها در فرودگاه رشت برقرار شد

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به برقراری ۸۰ درصد پروازهای فرودگاه رشت گفت: پروازهای این فرودگاه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مسافران برقرار است. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، غلامرضا کریم آقایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه رشت اظهار داشت: برنامه پروازهای فرودگاه رشت طوری بوده که در نیمه نخست اردیبهشت ماه امسال در هفته 30 سورتی پرواز انجام می‌شد اما اکنون این تعداد به 98 مأموریت افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به برقرار بودن 80 درصد پروازهای این فرودگاه خاطرنشان کرد: درحال حاضر پروازهای به مقصد تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، اهواز و عسلویه و مشهد در حال انجام است و پرواز‌های به مقصد جزیره کیش نیز به زودی برقرار می‌شود.

آقایی با اشاره به تعیین مسیر پروازهای فوق و انجام آن توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کاسپین، کارون و ایرتور افزود: از آنجا که ممکن است برخی شرکت‌های هواپیمایی با صلاحدید خود پروازها را لغو کنند لذا به مسافران توصیه می‌کنیم که قبل از حضور در فرودگاه از طریق سامانه 199 اطلاعات پرواز خود را بدانند.

لیبی|تمدید تعطیلی فرودگاه‌ها و منع پرواز به مدت 10 روزپرواز کوادکوپترها برای رصد ساخت‌وساز در حریم تهرانپرواز مجدد هواپیما‌ی شناسایی آمریکایی در نزدیکی پایگاه‌های نظامی روسیه در سوریه

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه افزایش مسیر‌های پروازی در اولویت برنامه‌های فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت قرار دارد خاطرنشان کرد: به مسافران گرامی اطمینان خاطر می‌دهیم که ترمینال‌ها، ساختمان اداری و عملیاتی این فرودگاه به‌جهت حفظ سلامت مسافران و کارکنان همواره ضدعفونی می‌شود‌.

وی از استقرار تیم بهداشتی جهت انجام تب‌سنجی مسافران خبر داد و بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا تعداد پروازهای داخلی این فرودگاه، 102 سورتی پرواز در هفته بود که به مقصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می‌شد.

آقایی با بیان اینکه اکنون پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت برقرار است خاطرنشان کرد: در اوایل به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن بسیاری از پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی لغو می شد اما به مسافران اطمینان خاطر می‌دهیم که بیشتر پروازهای این فرودگاه برقرار است و آماده یاری‌رسانی در بحران هستیم.

انتهای پیام/612/ ع

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروازهای فرودگاه فرودگاه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین پرواز حج تمتع امسال روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود، افزود: عملیات رفت زائران خانه خدا تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های هوایی کشور برای اعزام زائران خانه خدا است و عملیات اعزام زائران طبق برنامه اعلام شده، انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات، چهار هزار و ۱۰۰ نفر از استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری، ادامه داد: نخستین پرواز حج عمره سال جاری روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 6085117

دیگر خبرها

  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت