Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی و ادعای نشت نفت در اداره پست شهر مسجدسلیمان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اطلاعیه ایی به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجد سلیمان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص ویدیو منتشره در فضای مجازی مبنی بر جوشش نفت در محل اداره پست بانک این شهرستان با صدور اطلاعیه ایی به این موضوع واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آمده است: با دریافت گزارش مبنی بر انتشار ویدیوی جوشش و فوران نفت از کف اتاقک خودپرداز اداره پست، بلافاصله کارشناسان فنی و HSE این شرکت در محل مذکور حضور پیدا کردند که با بررسی تمام زوایا و جوانب اولا در اداره پست شهر مسجدسلیمان دستگاه خودپرداز چه درون اتاق چه فضای باز وجود ندارد دوما هیچ گونه آثاری مبنی بر جوشش نفت یا نشت گاز مشاهده نشد.

در ادامه اطلاعیه ذکر شده است: ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به این موضوع نظر به اینکه برخی افراد کم اطلاع با ساخت کلیپ های اینچنینی و یا نسبت دادن ویدیویی از حادثه رخ داده در شهر و کشوری دیگر به شهر و کشور مورد نظر خودشان برای انتشار شایعه و تشویش اذهان عمومی، تقاضامند است پیش از انتشار از صحت و سقم مطالب، تصاویر و ویدیو های خود اطمینان حاصل نموده و در صورت مشاهده هرگونه جوشش نفت یا نشت گاز  مراتب را با شماره تلفن ۱۴۸۱ به مرکز کنترل بهره برداری صنعت نفت جنوب اطلاع رسانی نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسجدسلیمان خودپرداز برنا خوزستان جوشش نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اداره پست جوشش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد

با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، آب شرب روستاها و شهرای سیل زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا جزء‌قاسمی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه بررسی مشکلات روستاهای سیل زده زرآباد  با اعلام وصل شدن آب شرب 25 روستای شهرستان درگیر سیل زرآباد، گفت: سایر روستاها به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

وی افزود: آب شرب 55 روستای این شهرستان در سیل اخیر دچار مشکل شده است که با حمایت‌های مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی تاسیسات آب 25 روستا وارد مدار بهره‌برداری شده و تلاش برای وارد مدار کردن شبکه آب روستاهای باقی‌مانده ادامه دارد و تا پایداری شرایط تامین آب مردم با 6 دستگاه تانکر سیار تأمین می‌شود.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مهم‌ترین آسیب وارد شده به تأسیسات آب این شهرستان را خط انتقال مجتمع 28 روستایی بندینی عنوان کرد و افزود: با بررسی انجام شده 3 کیلومتر از این خط از بین رفته است.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: با توجه به موقعیت این خط که در بستر رودخانه قرار دارد، امکان ترمیم این خط وجود نداشته است. اکنون لوله‌ها تأمین و عملیات اصلاح خط در حال انجام است.

تاسیسات آب شهر و روستاهای سیل‌زده نیکشهر وارد مدار بهره‌برداری شد

علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: ‌سیل حادث شده در جنوب استان به تاسیسات پمپاژ ، خطوط انتقال آب و شبکه توزیع شهر بنت و تعدادی از روستاهای شهرستان نیکشهر آسیب‌ رساند.

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت منابع تأمین که عمدتا چاه‌های در حاشیه رودخانه‌ها هستند، به دلیل سیلابی بودنِ مناطق امکان دسترسی و ترمیم لوله‌های خطوط پمپاژ وجود نداشت، اما با فروکش کردن سیلاب و با عنایت به اهمیت تامین آب مورد نیاز خانواده‌های منطقه بلافاصله تیم‌های عملیاتی برای ترمیم آسیب‌ها وارد عمل شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه علیرغم تلاش پرسنل حاضر تنها یک روستا در منطقه با مشکل آب رو به رو است که به دلیل سیلابی بودن منطقه امکان استقرار جرثقیل و دسترسی به لوله آسیب دیده وجود ندارد.

قاسمی افزود: در صورت فروکش شدن این سیلاب اکیپ عملیاتی مستقر در آن منطقه برای ترمیم خط آسیب دیده بلافاصه وارد عمل خواهند شد.

آب ‌شرب کنارک پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان همچنین بیان کرد: بر اثر سیلاب خط انتقال آب شهر کنارک در دو نقطه دچار آسیب شد که با تلاش به موقع نیروهای عملیاتی آبفا وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به جاری بودن سیل و نبود شرایط برای عملیات اصلاح، همزمان با آسیب وارده شده، یک اتصال اضطراری از خط انتقال کنارک به آب‌شیرین‌کن انجام شد تا تنش آبی به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص فاضلاب این شهر نیز بیان کرد: ایستگاه پمپاژ نیز که به دلیل وقوع سیل دچار آسیب شد پس از تلاش‌های شبانه روزی مجدد راه‌اندازی و به مدار بهره‌برداری بازگشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به عدم وجود کانال‌ آب‌های سطحی در شهر کنارک حجم وسیعی از سیلاب از طریق منهول‌ و شبکه فاضلاب به ایستگاه پمپاژ وارد شد.

قاسمی افزود: رفع انسداد شبکه فاضلاب و تخلیه لجن و نخاله از آدم‌روها(منهول) و شست‌و‌شوی شبکه در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور