Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید هادی میرعظیمی  مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان قم با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان برای آزادی زندانیانی که مرتکب خطا شده و بعد پشیمان شدند اقدام می‌کند، افزود: این انجمن در زمینه کمک به خانواده زندانیان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی فعالیت‌هایی را در ماه مبارک رمضان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعظیمی بیان کرد: با تأکید رئیس دادگستری استان قم و دادستان استان مبنی بر اینکه برای معیشت خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان تلاش شود، این انجمن بسته‌های غذایی و کارت هدیه میان خانواده‌ها توزیع کرد که مبلغ بسته معیشتی ۴۷۵ میلیون تومان بود که میان ۹۵۰ خانواده زندانی توزیع شد.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم گفت: این انجمن مجموعه‌ای است که با مدیریت دادستان و هیئت مدیره و خیرین برنامه‌هایی را در طول سال اجرا می‌کند تا خانواده زندانیان در زمینه تأمین معیشت به مشکل برنخورند و حتی در زمینه تحصیل فرزندان زندانیان نیز تلاش می‌کند.

او عنوان کرد: این انجمن تلاش می‌کند تا هیچ فرزند زندانی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل نکند و در صورت آگاهی از چنین موردی با حضور مددکار فرد را به چرخه تحصیل باز می‌گرداند.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم با بیان اینکه ۹۵۰ خانواده زندانی عضو انجمن حمایت زندانیان قم هستند، افزود: این انجمن در زمینه ویزیت، دارو و بخش‌های پاراکلینیکی نیز به تأمین هزینه‌های خانواده‌های زندانیان نیازمند اقدام می‌کند.

میرعظیمی گفت: حدود ۲۰ دانش آموز در طول سال به دلایل مختلف ترک تحصیل می‌کنند که به محض اطلاع مددکار وارد عمل شده و تاکنون دانش آموزی نداشتیم که به ترک تحصیل خود ادامه داده باشد.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم بیان کرد: در زمینه آموزش خانواده‌ها و فرزندانشان هر یک که نیاز به آموزش در هر حوزه‌ای داشته باشند کلاس‌های مستمر برگزار شده و آنها ملزم به حضور در کلاس‌ها هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی خانواده زندانی حمایت از زندانیان مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان خانواده زندانی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی زندان شوشتر؛ با تلاش و پیگیری حجت الاسلام محمد شوشتری نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و برگزاری جلسه با یکی از خیرین این شهرستان، زمینه پرداخت بدهی و آزادی ۴  زندانی که باوجود اتمام جنبه عمومی جرم، به دلیل پرداخت نشدن جریمه و ردمال در زندان بودند، فراهم شد.

این خیر نیکوکار با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال، زمینه آزادی و بازگشت این افراد به جامعه و کانون خانواده را فراهم کرد.

حجت الاسلام شوشتری نسب همچنین از همکاری علیرضا خسروی، رئیس و کارکنان ندامتگاه شوشتر و  انجمن حمایت از زندانیان که با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف، زمینه شناسایی و آزادی این زندانیان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند