Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@04:43:38 GMT

۶ نفر از زندانیان پارسیلون متواری هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۹۸۲۲

۶ نفر از زندانیان پارسیلون متواری هستند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رزم در جلسه شورای قضائی لرستان افزود: در شب عید امسال فرار تعدادی از زندانیان زندان پارسیلون رخ داد که البته ناشی از سهل‌انگاری بود و با پیگیری اداره کل اطلاعات استان، سپاه و نیروی انتظامی تعدادی از اشخاص فراری دستگیر و چند نفر نیز خودشان را معرفی کردند و هم اکنون تعداد ۶ نفر از آن زندانیان متواری هستند که تحت اشراف اطلاعاتی و در رصد نیروهای ضابط قرار دارند و ان شاء الله به زودی دستگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بلافاصله ضمن بازدید از زندان «پارسیلون» و تشکیل دو جلسه حدود ۵۰ مصوبه در راستای دستگیری افراد متواری و پیشگیری از تکرار موضوع به تصویب رسید و آمادگی لازم در سایر زندان‌های استان ایجاد شد و این مصوبات که به سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور نیز ارسال شد در شورای عالی امنیت مطرح و پس از تصویب برای اجرا به دیگر استان‌ها نیز ابلاغ شد.

کد خبر 519828 برچسب‌ها استان لرستان زندان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکار برای تحقق شعار سال در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است گفت: یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع‌رسانی است.  

فرهاد زیویار امروز ۲۵ فروردین‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان و نخستین جلسه این شورا در سال جاری با اشاره به دستور جلسه این شورا برای استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال، اظهار کرد: یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع‌رسانی است.

وی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۳ همانند یک دهه گذشته حول محور «اقتصاد» نامگذاری شد، بیان کرد: امسال نقش مردم در مسیر ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، پررنگ‌تر از گذشته ترسیم شد و معیشت آنها بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته شده است.

زیویار با تاکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکارهایی برای تحقق این شعار در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است اظهار کرد: ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای تحقق شعار سال اعلام کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هرگاه مردم در میدان حضور داشته باشند هیچ خدشه‌ای در اساس کشور وارد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل استان و شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل متواری طی کمتر از ۱۸ ساعت در بندرعباس
  • دستگیری قاتل متواری و همدستان وی کمتر از ۱۸ ساعت در بندرعباس