Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: تکمیل نشدن یادمان شهدای گمنام در برخی از نقاط استان فارس و اجرایی نشدن آموزش درس دفاع مقدس در دانشگاه‌های محوری شیراز و علوم پزشکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این بنیاد است.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ سعید کوشکی جهرمی که در دومین جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان  فارس سخن می‌گفت بیان کرد: باید مسئولین استان در راستای بزرگداشت ایام دفاع مقدس اهتمام بورزند و در راستای بزرگداشت ۴۰سالگی دفاع مقدس در استان تلاش کنند؛ چرا که استان فارس و رزمندگان این استان نقش ویژه ای در دفاع مقدس داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پارک موزه در استان فارس و تکمیل شدن ۱۲۴ یادمان شهدای گمنام در استان فارس را از مهمترین طرح‌های عمرانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس دانست و گفت: برنامه هفته دفاع مقدس در محورها و موضوعات مختلف برگزار خواهد شد، به همین دلیل کارگروه‌های مختلفی برای عملیاتی شدن هر چه بهتر برنامه‌ها فعالیت می‌کنند.

کوشکی ادامه داد: تکمیل نشدن یادمان شهدای گمنام در برخی از نقاط استان فارس و  اجرایی نشدن آموزش درس دفاع مقدس در دانشگاه‌های محوری شیراز و علوم پزشکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این بنیاد است. همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی با هدف تکمیل شدن باغ موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند از موضوعات مورد تاکید در این جلسه است.

سرهنگ کوشکی بیان کرد: استان فارس در زمان هشت سال دفاع مقدس سهم ۶ درصدی جمعیت آن موقع کشور را به خود اختصاص داده بود اما ۹ درصد رزمندگان و هشت درصد شهدای کل کشور ‌در هشت سال دفاع مقدس از استان فارس بودند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ۲۷۰ هزار رزمنده از استان فارس عازم جبهه‌های جنگ شدند که ۱۵ هزار شهید، ۳۸ هزار و ۱۳۱ جانباز و دو هزار و ۱۲۵ آزاده نتیجه ایثارگری و دلاورمردی رزمندگان استان فارس بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا دفاع مقدس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • ارزش گوشت‌‌های معدوم شده درگهان بیش از ۵۰ میلیارد است
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند