Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@05:17:46 GMT

فرصت مجدد ایرانخودرو به خریداران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۰۸۳۷

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تمدید زمان تکمیل وجه منتخبان در طرح فروش فوق العاده به مدت ۲۴ ساعت تا ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۲۱ خردادماه خبر داد. ناطقان: بابک رحمانی افزود: در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل خودرو، فرد دیگری از فهرست ذخیره جایگزین خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: 10درصد بیش از ظرفیت ثبت نام 15 هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره در طرح قرعه کشی فروش فوق العاده چهار محصول این خودروساز تعیین و درنظر گرفته شد تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، پیش از این مهلت پرداخت وجه کامل خودرو پایان روز دوشنبه بود که ایران‌خودرو آن را تا ساعت ۱۲ظهر فردا چهارشنبه تمدید کرده است. منبع: عصر ایران برچسب ها: ایران خودرو ، مهلت پرداخت ، وجه خودرو ، پرداخت ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران خودرو مهلت پرداخت وجه خودرو پرداخت ناطقان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به احیای واحد‌های راکد در استان سمنان گفت: با احیای این واحدها برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید امیر حسین مدنی در حاشیه جشن احیای واحد‌های راکد در سمنانف اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، کارنامه موفق‌تری را در راستای حمایت از تولیدی ارائه دهیم.

وی با اشاره به احیای واحد تولیدی که بیش از 12 سال راکد بود، گفت: احیای این کارخانه بزرگ که 12 سال تعطیل بوده و 201 واحد احیا شده در استان سمنان بالغ بر 4 هزار و 500 فرصت شغلی جدید را فراهم کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، گفت: 10 هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به‌کار مجدد این 201 واحد راکد، مجددا احیاء شد.

مدنی از آغاز به‌کار بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور خبر داد و گفت: با احیای این واحدها 195 هزار شغل ایجاد شد و 250 همت سرمایه مردم نیز احیا شد.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات