Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری موفق به اجرای ٩٨ درصد برنامه‌های حوزه تعمیرات پیشگیرانه به‌منظور استمرار تولید و بهبود عملکرد تجهیزات فرآیندی در سال گذشته شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با توجه به شرایط موجود در راستای تعمیر و نگهداری از کارخانه‌ها و تجهیزات مرتبط با تولید و لزوم استفاده حداکثری از فرصت پیش آمده و به‌منظور ایمن‌سازی تأسیسات، ‌این شرکت با بیش از 3 هزار و 688 مورد تعمیرات پیشگیرانه، موفق به اجرای 98 درصد از برنامه راهبردی خود در زمینه تعمیرات و نگهداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای برنامه‌های مناسب نگهداری و تعمیرات به دلیل نقش اساسی آن در حفظ و نگهداشت تولید و افزایش سطح ایمنی، جایگاه ویژه‌ای دارد که در همین راستا با تلاش همکاران در مجموعه تعمیرات و عملیات از 3 هزار و 760 درخواست کار صادر شده بیش از 3 هزار و 688 مورد آن اجرایی شده که می‌توان از آن به‌عنوان موفقیتی مهم نام برد.
پیرامون با بیان اینکه انجام تعمیرات پیشگیرانه افزون بر نقش مهمی که در نگهداشت تولید دارد از نظر حفاظت از محیط زیست محیط‌های عملیاتی نیز نقش مثبتی داشته است، گفت: شناسایی و بررسی راه‌های کنترل، مدیریت و کاهش آسیب‌های زیست محیطی یکی از شاخص‌های اصلی در تدوین برنامه‌های تعمیرات پیشگیرانه این شرکت بوده که در این راستا نیز سال گذشته اقدام‌های قابل توجهی انجام شده است.
وی نصب سیستم هشداردهنده سطح مایع روی حوضچه‌های تخلیه مایعات، ارتقای سیستم پمپاژ نفت نمکی و شیرین در واحد بهره‌برداری شماره ٢ آغاجاری، ‌ تعمیر توربین رولزرویس و مجموعه کمپرسورهای مربوطه در کارخانه گاز و گاز مایع 1000، تعمیر، بازسازی و راه‌اندازی توربین رستون ١٧٥٠ واحد بهره‌برداری شماره 3، ساخت قطعات معیوب توربین سولارساترن، تعمیر اساسی مخزن ائتلاف‌کننده ثقلی واحد نمک‌زدایی رگ سفید -1 و طراحی و ساخت بالانس پیستون کمپرسورهای گازی نوع بورسیگ‌ گریز از مرکز را بخشی از فعالیت‌های شاخص انجام‌شده در حوزه تعمیرات این شرکت در سال 98 عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری همچنین به ساخت بیش از هزار و 563 قطعه مورد نیاز واحدهای عملیاتی با استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد.
پیرامون با اشاره به اهمیت نظارت و پایش الکترونیکی فعالیت‌ها گفت: سال 98 افزون بر اجرای موفقیت‌آمیز سیستم الکترونیکی و مکانیزه صدور پروانه کار، فاز نخست سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات (CMMS) نیز به عنوان Pilot اجرا شده و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعمیرات پیشگیرانه نفت و گاز آغاجاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد که برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تامین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود.

وی با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی های پیاپی اظهار امیدواری کرد که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896334

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری