Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: امسال ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال جشنواره ابوذر در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در بخش ویژه این جشنواره از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره موضوعات بخش اصلی جشنواره عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد(یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات بخش اصلی این جشنواره هستند.

وی بیان کرد: خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای قالب‌های بخش اصلی هستند که فعالین رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این قالب ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جعفری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 28 تیرماه خواهد بود، افزود: اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 02433552240 تماس حاصل فرمایند.

وی تصریح کرد: آثار برگزیدگان استانی جشنواره ابوذر برای رقابت با فعالین رسانه‌ای سراسر کشور به جشنواره کشوری که هرساله در تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به استقبال خوب فعالین رسانه‌ای استان از این جشنواره در طول سالهای گذشته اظهار کرد: استقبال از جشنواره ابوذر هر سال در استان زنجان افزایش داشته و از طرفی شاهد افزایش کیفیت آثار ارسالی به این جشنواره هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه برای ارتقا حرفه‌ای خبرنگاران استان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره ابوذر و امر به معروف و نهی از منکر در همین راستا بوده است.

جعفری با تاکید بر نقش رسانه‌ها در گسترش عدالت در جامعه و همچنین تقویت روحیه مطالبه‌گری تصریح کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بر آن تاکید داشتند، می‌تواند از طرف رسانه‌ها دنبال و به نتایج خوبی نیز منجر شود.

وی اصحاب رسانه را چشمان بیدار جامعه توصیف کرد و افزود: بدون شک برای پیشرفت یک جامعه و همچنین آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی قلم اصحاب رسانه می‌تواند گره گشا باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره ابوذر ششمین جشنواره استان زنجان بسیج رسانه بخش اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد و ارسال ۷۵ هزار اثر خود گواه بر همین مسئله است.

وی نقش برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق را در شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه در حوزه‌های مختلف را بسیار موثر دانست و بیان کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق در کنار مردمی بودن کاملاً حرفه‌ای برگزار شده و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد که به نوبه خود کم نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی نقش تاثیرگذاری در برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق داشتند، افزود: این جشنواره را جوانانی برگزار کردند که دشمن سعی دارد به آنان نفوذ کند، ولی قلب مردم ایران اسلامی با دین و انقلاب آمیخته شده است.

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلان دیار عالمان و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، آیت‌الله رودباری و سرزمین هشت هزار شهید، فاتحان نبل‌الزهرا است که باید به آن نگاهی دیگر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در مقطعی از تاریخ، دین و اسلام خود را مدیون مردمان گیلان هستند، بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مردمی و فرهنگی هنری است، که هفتمین جشنواره آن امسال به تدبیر مسؤولان در گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مردم در حل مشکلات کشور بیان کرد: مشارکت مردم در هر حوزه‌ای رقم خورد به موفقیت رسیدیم به طوری که تمام تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تکیه به جوانان بود لذا در هر عرصه‌ای در کشور دچار مشکل هستیم باید به مردم رجوع کنیم.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی