Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:14:01 GMT

بازی WWE کنسول‌های جدید در دست توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۲۲۹۲

بازی WWE کنسول‌های جدید در دست توسعه است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان شرکت Virtual Basement اخیرا مصاحبه‌ای داشته‌اند که در این مصاحبه اعلام کرده‌اند، مهندسان بخش توسعه این شرکت در حال کار روی بازی WWE مخصوص کنسول‌های نسل بعد است. آن‌ها در مصاحبه خود، صحبتی از تاریخ عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی نکردند چرا که دوست ندارند کار‌ها با عجله پیش برود و باید همه چیز به موقع انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجله نکردن در عرضه بازی یکی از اصلی‌ترین دلایل این است که این شرکت برای تأمین اعتبار این پروژه و جلوگیری از ناشران و سرمایه‌گذاران، تمام تلاش خود را می‌کند. قصد شرکت Virtual Basement این است که این بازی را در مراحل و قسمت‌های مختلف بسازد تا بتواند آن را بدون اشکال روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی Xbox Series X از چهار نسل بازی‌های این کنسول

پیشرفت ساخت

به گفته یکی از مسئولان این شرکت، هنوز هیچ ارتقایی در بازی داده نشده و این شرکت در حال کار کردن با استعداد‌های مستقل از همه نسل‌های کشتی‌گیران WWE است. این بدان معنا است که بازی آینده WWE، همه ستارگان، گذشته، حال و آینده خود را به همراه دارد و قرار است دسته‌ای از بزرگترین‌ها را در آن ببینیم. یک امکان قوی وجود دارد که بازی بتواند محتوای اضافی را با تبلیغات متنوعی در بر بگیرد، اما در حال حاضر، تلاش تیم توسعه‌دهنده روی ایجاد داستان مستقل است و در عین حال گزینه‌هایی برای انتخاب تبلیغات مختلف و عرصه‌های مختلف داشته باشد. در مورد دسته شخصیت‌های این بازی به این اشاره شده است که تمام گزینه‌ها انتخاب شده‌اند و این یکی از بزرگتری مواردی است که این پروژه روی آن متمرکز شده است.

طراحی شخصیت‌ها و روش بازی آن‌ها

مسئولان Virtual Basement در مورد طراحی شخصیت‌های بازی آینده WWE گفته‌اند که طراحی شخصیت‌ها با استفاده از ZBrush و سایر ابزار مدلسازی دیجیتال ساخته می‌شوند و برای این کار از فناوری اسکن سه بعدی استفاده نمی‌شود. طراحی شخصیت‌ها بسته به پیچیدگی آن‌ها از ۲ تا ۴ هفته به طول خواهد انجامید، اما توسعه‌دهندگان به دنبال این هستند که در ساختن یک پایه بسیار محکم و سرگرم‌کننده، همانطور که طرفداران به آن علاقه دارند، ایجاد کنند.

توسعه‌دهندگان قصد دارند ابتدا تمرکز خود را روی صیقل دادن به سیستم حرکتی افراد بگذارند، زیرا باید با ایجاد حرکات و تعامل سرگرمی برای طرفداران ایجاد کنند و سپس سیستم‌های عصبی، معکوس و گرفتن را قدم به قدم روی شخصیت‌ها قرار دهند. با توجه به این گفته، می‌توان انتظار داشت که سری بعدی بازی WWE قرار است ترکیبی از بازی‌های این سبک مانند No Mercy تا Smackdown vs. Raw ۲۰۱۱ باشد.

در مورد ضبط حرکات هم به این اشاره شد که Virtual Basement قرار است از ترکیبی از حرکات دست و حرکات سر را با حسگر‌های مختلف ضبط کند. این کار شبیه به ضبط حرکات تانوس در فیلم انتقامجویان است. در رابطه با مجموعه حرکات و گرفتن‌ها هم تلاش شده است تا انیمیشن‌ها و حرکات بسیار روان باشند.

حال باید منتظر این بود تا بازی جدید WWE رونمایی شود تا ببینیم نسبت به نمونه‌های خود روی نسل‌های قبل چه تغییراتی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی جدید WWE توسعه بازی جدید طراحی شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید انبوه باتری‌های لیتیم سولفور حاوی گرافن

شرکت لیتن از تولید انبوه باتری‌های لیتیم سولفور خود خبر داد که جایگزین خط تولید یون لیتیم پیشین این شرکت شده است.

به گزارش ایسنا، لیتن (Lyten) اعلام کرد که در تولید باتری‌ جدید خود از ۹۰ درصد ظرفیت فراتر رفته است. این شرکت تایید کرد که در تولید باتری‌های لیتیم سولفور، این خط تولید از کاتد سولفوری و آند فلز لیتیم استفاده می‌کند. در این خط تولید با استفاده از تجهیزات و فرآیندهای موجود که برای تولید باتری یون لیتیم استفاده می‌شد، برای تولید باتری لیتیم سولفور استفاده می‌شود. تبدیل خط تولید یون لیتیم به باتری لیتیم سولفور تنها ۶ هفته زمان نیاز داشت و با دو درصد کل سرمایه، انجام شد. این امر توانایی شرکت لیتن را در تبدیل ابرکارخانه یون لیتیم به لیتیم سولفور با حداقل زمان و هزینه نشان می‌دهد.

دن کوک، مدیرعامل شرکت لیتن می‌گوید: لیتن ثابت کرد که باتری لیتیم سولفور را می‌توان در قالب ساختار استوانه‌ای و کیسه‌ای استاندارد تولید کرد و همچنین می‌توان این خط تولید را خودکار کرد و این کار با همان تجهیزات و فرآیندهای باتری‌های یون لیتیم انجام می‌شود.

برخلاف باتری‌های لیتیوم یون معمولی، باتری‌های لیتیوم-سولفور با استفاده از گرافن که توسط لیتن تولید می‌شوند، از نیکل، کبالت یا منگنز استفاده نمی‌کنند که باعث کاهش اثرات زیست محیطی می‌شود. این باتری‌های جدید هزینه کمتر و اثرات زیست‌محیطی بسیار اندکی دارند. در این باتری‌ها، گرافن جایگزین ترکیباتی می‌شود که اثرات مخرب زیست‌محیطی دارند. لیتن ماده گرافنی سه‌بعدی را توسعه داده است که به طور قابل توجهی باتری‌های تجاری قابل شارژ را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، باتری‌های توسعه یافته با این فناوری، دما و ایمنی عملکرد استثنایی، چرخه عمر بیش از ۱۴۰۰ چرخه و کمترین میزان انتشار کربن را در بین باتری‌های موجود در بازار ارائه می‌کنند.

به نقل از ستاد نانو، لیتن یک شرکت مواد پیشرفته است که فناوری انقلابی باتری لیتیوم سولفور را برای استفاده در کاربردهای مختلف در خودرو، هوافضا، دفاع و بسیاری از بازارهای دیگر توسعه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳
  • تولید انبوه باتری‌های لیتیم سولفور حاوی گرافن