Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سخنگوی سازمان ایمیدرو از برنامه افتتاح دو واحد کنسانتره و گندله‌سازی در مجتمع معدنی سنگان ( خراسان رضوی) که در مجموع افزایش ۷.۵ میلیون تنی را به همراه دارد، در روزهای آتی با فرمان رییس‌جمهوری به شیوه ویدئو کنفرانس خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) «محمد سپهر» افزود:کارخانه های پنج میلیون تنی کنسانتره «فولاد سنگان» با سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه و ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تنی "سیمیدکو" (صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد)با سرمایه‌گذاری فولاد خوزستان در چارچوب سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت و برنامه‌های کلان ایمیدرو برای تامین خوراک صنعت فولاد و جلوگیری از خام‌فروشی افتتاح می‌شود.

قرار است در مراسم افتتاحیه کارخانه‌های یاد شده، سرپرست وزارت صنعت، معدن وتجارت و رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو نیز حاضر شوند.

به گفته مدیر روابط عمومی ایمیدرو، این کارخانه‌ها، در شرایط تشدید تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و نیز بدون مشارکت مهندسان خارجی آماده افتتاح شده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید» نام گذاری شده، در نخستین فصل ۱۳۹۹ شاهد افزایش ظرفیت زنجیره تولید فولاد هستیم.

سپهر خاطرنشان ساخت: بیش از ۵۰ درصد تجهیزات این کارخانه ها ساخت داخل و احداث آن نیز توسط متخصصان ایرانی انجام شده است.

سخنگوی ایمیدرو درباره اشتغال کارخانه جدید کنسانتره و همچنین گندله در سنگان اضافه کرد: میزان اشتغال کارخانه کنسانتره فولاد سنگان ۵۰۰ نفر مستقیم و سه هزار نفر غیرمستقیم است. از سوی دیگر کارخانه گندله سازی سیمیدکو نیز ۲۵۰ نفر شغل مستقیم و یکهزار و ۵۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: پروژه های فرآوری سنگ آهن در سنگان با راهبرد ایمیدرو و با مشارکت بخش خصوصی فعال شده اند و در آستانه افتتاح رسمی قرار دارند.

 مجتمع سنگ آهن سنگان از زیرمجموعه های ایمیدرو است که در استان خراسان رضوی و هم مرز با افغانستان واقع شده است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیون تنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد