Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حاجی نجف روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باتوجه به ضرورت رعایت نکات ایمنی بهداشتی، از سرگیری کلیه فعالیت‌های ورزشی منوط به اخذ مجوز و کد بهداشتی از وزارت بهداشت و نصب شماره مجوز در محل فعالیت خواهد بود.

وی افزود: همه کارکنان اعم از مدیران، مربیان، کادر اداری، پذیرش و نیروهای خدماتی باید توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات‌های پزشکی ورزشی استان و شهرستان به صورت غیرحضوری در زمینه نکات بهداشتی آموزش لازم را فرا گرفته و گواهی مربوطه را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا، مواد ضدعفونی کننده دست باید به تعداد متناسب با ورزشکاران در سالن ورزشی وجود داشته باشد گفت: همچنین سرویس‌های بهداشتی باید دارای سطل زباله درب دار، صابون مایع، مواد ضدعفونی کننده دست و حوله کاغذی و یا خشک کن هوای گرم دست باشند.

وی ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل مواد ضدعفونی کننده سطوح به میزان متناسب در مکان ورزشی وجود داشته باشد تا پس از استفاده هر ورزشکار از وسایل ورزشی، ضد عفونی لازم صورت پذیرد. همچنین سطل زباله اختصاصی و جدا برای ماسک و دستکش‌های استفاده شده در نظر گرفته شود.

حاجی نجف گفت: کلیه سطوح در تماس از قبیل دستگیره در‎ها، کلیدهای آسانسور، کمد رختکن‌ها، حمام‌ها، سرویس‌های بهداشتی، شیرآلات و سایر موارد مشابه روزانه به طور مرتب و حداقل ۲ ساعت یک بار ضد عفونی شوند.

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: لازم است پوستر، بنر و استندهای آموزشی در مکان‌های مناسب از جمله ورودی، رختکن، سرویس‌ بهداشتی و حمام با موضوع نکات بهداشتی مرتبط با همه‌گیری کووید ۱۹ و راه‌های پیشگیری از آن نصب شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت فاصله فیزیکی ۲متر بین هر ورزشکار الزامی بوده و به ازای هر ۱۰۰ مترمربع ۶ نفر می‌توانند به طور همزمان فعالیت ورزشی داشته باشند افزود: کلیه همایش‌های آموزشی تئوری و کنگره‌ها تا اخذ مجوز از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا باید به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شود.

حاجی نجف گفت: تا زمان صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت و ستاد، حفظ فاصله‌گذاری در همه مراسم و بازی‌های مختلف ورزش دانش آموزی، روستایی عشایری و همگانی ضروری بوده و بدیهی است برگزاری همایش‌های ورزش همگانی پس از صدرو مجوز از سوی وزارت بهداشت و با هماهنگی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی انجام خواهد شد.

شهرستان اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد. آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا عصر روز دوشنبه به ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد