Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز سه‌شنبه ۲۰ خرداد در آیینی و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در این آیین که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: این پورتال یک پایگاه مسنجم و یکنواختی است که با ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ستاد کانون های مساجد می‌تواند عملکرد موفق و قابل‌توجهی از خود برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پورتال می‎تواند تعامل و تبادل اطلاعات در درج اخبار ستادها را به خوبی محقق کند و بی‌شک باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره‌گیری شود.

 

وی تصریح کرد: این پایگاه همچنین می‌تواند در اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» نیز بسیار موثر واقع شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه به عملکرد این ستاد در رویداد ملی «فهما» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این استان جزو پنج استان برتر کشور در رویداد ملی فهما است و کانون امام علی (ع) گندمان توانست رتبه نخست کشوری در رشته ساماندهی و شبکه سازی را کسب کند و هفت کانون این ستاد شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: استان همواره سعی کرده دستورالعمل های مرکز را به بهترین نحو عملیاتی کند و در این مسیر با داشتن ظرفیت جوانان نخبه و پای کار مسجدی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

 

وی، همدلی و وفاق بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را عامل مهمی در کسب این موفقیت ها برشمرد و افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از قابلیت ها، ظرفیت ها و محدودیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به خوبی آگاه است و همین موضوع روند رو به رشد ستاد را سرعت می‌بخشد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مساجد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان