Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از مهمترین راهکارهای تربیت جوان انقلابی و مومن نهادینه کردن دین در خانواده‌هاست. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلیمن سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه استادیاران طرح صالحین استان لرستان با  اشاره به اهمیت تشکیل گروه‌های صالحین اظهار داشت: در گروه‌های صالحین به دنبال کیفی بخشی هستیم نه اعداد و ارقام بر همین اساس  باید جوانانی مطالبه‌گر و عدالت خواه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تربیت کنیم چراکه تربیت چنین جوانانی کشور را بیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: جوان سرمایه عظیمی است که هر ملتی چنین سرمایه عظیم و سالمی داشته باشد، ملتی سالم است که داشتن جوانانی پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت‌خواه می‌توانند جامعه سالم را تشکیل دهند. 

پورابراهیمی: پیش فروش متری مسکن به خانه دار شدن جوانان کمک می کندگزارش| خانه‌های خالی و جوانان بی‌خانه /چرا قانون ساماندهی خانه‌های خالی اجرایی نشد؟امام جمعه شهرکرد: جوانان "عدالت" را در جامعه مطالبه کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: با تشکیل حلقه‌های صالحین و داشتن ارتباطات با مجموعه‌های تعلیمی و آموزشی می‌توان کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را شکل داد تا جوان مطالبه گر، پای کار و انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری را تربیت کنیم. 

وی بیان کرد: آشنایی با دین، شناخت جوان، نهادینه کردن دین در خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم نهاد، بهره گرفتن از ظرفیت اتحادیه‌های دانش‌آموزی در مدارس از مهمترین راهکارهای تربیت جوان انقلابی و مومن است. 

حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی گفت: در ارتباط برقرار کردن با جوانان باید از شیوه‌های صحیح در پیام رسانی دینی بهره ببریم و از پرگویی، ارتباط مستقیم عامرانه خودداری کرد و در مقابل از هنر، تبلیغ و فیلم استفاده و همچنین گفتار و رفتار اهل بیت عصمت و طهارت را برای جوانان مطرح کنیم. 

وی تصریح کرد: با همدلی با جوانان می‌توان در دل آنها نفوذ کرد و به ظاهر نامناسب برخی  جوانان توجه نکنیم بلکه به اعتقاد و عقاید جوانان احترم بگذاریم بر همین اساس  پیامبر اکرم (ص)  می‌فرماید به جوانان توجه کنید چراکه جوانان خیر هستند و بسیار دل نازک هستند.

انتهای پیام/645/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه