Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اصغر حسنی افزود: از این تعداد واحد صنفی متخلف یک هزار و ۸۵۵ واحد توزیع مواد غذایی و ۸۳۲ مکان عمومی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی مرتبط با کرونا با هماهنگی قضایی تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، خراسان رضوی گفت: همچنین در اجرای طرح بسیج ملی مقابله محیطی با ویروس کرونا بیش‌از ۱۶۹ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه مورد بازدید قرار گرفته و به صاحبان آنها آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت حدود ۳۸ هزار مکان عمومی نیز مورد بازدید، نظارت‌های بهداشتی و آموزش قرار گرفته است.

حسنی ادامه داد: به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کوید ۱۹ دستورالعمل‌های بهداشتی به تمامی اماکن عمومی ارسال شده و در صورت تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: بسیج مقابله محیطی با کوید ۱۹ و نظارت بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان‌های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد افزود: مردم همکاری خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته‌اند و با توجه به فعالیت‌های آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان هشت هزار و ۳۵۱ را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون ۱۳۶ هزار و ۳۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

کد خبر 519907 برچسب‌ها اصناف كرونا در ايران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اصناف كرونا در ايران استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ حسینی افزود: از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور تا کنون ۲ نفراز هم استانی‌ها جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند و اگر چه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشته، اما از مردم می‌خواهیم با سرعت مطمئن و بستن کمربند ایمنی در معابر شهری تردد کنند.
او ادامه داد: در سال گذشته ۱۰۲ هم استانی جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند که ۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح درون شهری را راکبان موتورسیکلت‌ها رقم زدند.
رئیس پلیس راهور استان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون خودروی ۱۱۸ راننده متخلف به صورت ساعتی توقیف و ۲۷ گواهینامه نیز به دلیل ارتکاب به چند تخلف همزمان باطل شد.
سرهنگ حسینی افزود: در این مدت همچنین ۶۷ دستگاه خودروی رانندگان متخلف به دلیل ارتکاب چند تخلف همزمان به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان
  • اهمیت تقویت فرهنگ رعایت شئونات مرتبط با ماه مبارک رمضان
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک