Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:03:39 GMT

تعیین تکلیف باغ بودن پلاک‌های ثبتی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۱۴۳

تعیین تکلیف باغ بودن پلاک‌های ثبتی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن ۱۶ پلاک ثبتی در دستور کار دویست و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه برگزار شد قرار گرفت.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱۵۲ /۷۲/۱۵۶۴از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۹ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلاک مذکور به مساحت۱۰۸۵ متر مربع در محدوده سعادت آباد واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۱۱۶/۳۱۰۷/۲۲از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با۱۵ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۱۵۴۰ متر مربع در محدوده فرحزاد واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۱۵۱۶/۱/۱از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۱ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۵۱۴ متر مربع در محدوده فرمانیه واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۴۰۶/۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با۱۳ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۴۰۶ متر مربع در محدوده شهر ری واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۷۰/۱۸۲۸/۱۰۵۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۹ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۱۱۲۲ متر مربع در محدوده منطقه۲ واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۲۳۹۵/۱۴۱۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۵۸۹ متر مربع در محدوده خیابان آزادی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۳۲۶۷/۹ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با۱۲ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۶۰۴ متر مربع در محدوده خیابان ولیعصر واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۴۷/۷۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۱۲۶۰۰ متر مربع در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱۲۱/۶۲۴۸/۱از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۳رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۲۱۱۴ متر مربع در محدوده منطقه ۴ واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱/۳۲از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۹۰۷متر مربع در منطقه ۱ واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۲/۲۷۳۳۶ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۵۴۷ متر مربع در محدوده یافت آباد واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۲۸۹۶/۵۵ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با۱۰ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۹۹۱ متر مربع در محدوده خیابان وحدت اسلامی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۶۸/۲۱۶۴از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با۱۵ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۴۵۵ متر مربع در محدوده خیابان کچویی (منطقه ۱) واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۸۰/۲۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۵ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۳۷۸۳متر مربع در محدوده اقدسیه واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۷/۸۹ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۱۴۲۸ متر مربع در محدوده نیاوران واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۴/۶۵۴۹/۲۴از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۵رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۸۳۸ متر مربع در محدوده خیابان اندرزگو واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلاک ثبتی باغ بودن املاک شورای شهر باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی بودن پلاک ثبتی پلاک مذکور واقع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان

موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تداخلات چهار پلاک ثبتی در اراضی کشاورزی قم رفع شد