Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تکلیف فینال رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان فردا مشخص می‌شود و سرمربیان تیم‌های بانوان شهر گرگان و گروه بهمن با مسئولان فدراسیون جلسه خواهند داشت.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: تا این لحظه قرار است با انصراف بانوان شهر گرگان، تیم گروه بهمن به عنوان قهرمان این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال بانوان ایران اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شجاعی این نکته را هم یادآور شد، در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ادامه رقابت‌ها طی یک ماه آینده و زیر نظر وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید فردا چه اتفاقاتی می‌افتد و آیا فدراسیون، گروه بهمن را قهرمان سوپرلیگ این فصل بانوان اعلام می‌کند یا در جلسه مسئولان دو باشگاه و فدراسیون نشین‌ها اتفاقات دیگری می‌افتد.

دیدار رفت فینال سوپر لیگ بسکتبال بانوان قبل از شیوع ویروس کرونا در گرگان برگزار شد که تیم گروه بهمن میزبانش را شکست داد، اما دیدار برگشت در تهران به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال فدراسیون بسکتبال بسکتبال بانوان گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز جمعه ۳۱فروردین ماه برگزار شد.

در این دیدار شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری یک بر صفر به سود این تیم شد. در این دیدار سالارمنجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 6082764

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران