Web Analytics Made Easy - Statcounter

متقاضیان جذب دوره کارشناسی ارشد فراخوان بهمن‌ماه سال ۹۸ دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اطلاعات و سوابق حرفه‌ای خود را باید از ۲۶ خردادماه حضوری به سازمان مرکزی این دانشگاه ارائه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان جذب در دوره‌های کارشناسی ارشد فراخوان بهمن‌ماه سال ۹۸ دانشگاه فنی و حرفه‌ای که از طریق سامانه پیامکی و سامانه نور رضوی به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است، باید نسبت به ارائه حضوری اطلاعات و سوابق حرفه‌ای «به معنای کار عملیاتی در راستای تحصیلات دوره کارشناسی ارشد خود» اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدارک ثبت‌نام مدارک برای ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه فنی حرفه‌ای شامل، اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، اصل و کپی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان)، اصل و کپی مدارک اشتغال، اصل و کپی مدارک بیمه مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی ممهور به مهر دفاتر یا سازمان تأمین اجتماعی، اصل و کپی پروانه‌های اشتغال یا نظام‌مهندسی، گواهی‌نامه‌های شغلی و حرفه‌ای، سوابق آموزشی، پژوهشی، فنی و حرفه‌ای، سوابق هنری، سوابق اجرایی، نشان‌ها، مقام‌ها و... و. است.

متقاضیان باید اسناد خود را در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۶ و ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای هیات‌علمی ارایه کنند.

به همراه داشتن کپی مستندات مربوط به سوابقی مثل مقالات منتشر شده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارایه مقالات در کنگره‌های ملی و بین­‌المللی، تألیف و ترجمه­ کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه یا طرح‌های پژوهشی، داوری در مجله ­ی معتبر علمی و یا هیات‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی وافتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه ­ی کشوری، جشنواره ­های ملی الزامی است.

همچنین داشتن کپی مدارک عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعداد‌های درخشان، عضویت در هیات تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیات‌علمی، مدارک و گواهی‌نامه‌های مرتبط با توانمندی­های نوین الکترونیک و بانک­های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه­ اندازی کارگاه یا فعالیت­های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه ­های تخصصی نیز الزامی است. یادآور می‌شود، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی حرفه ای کارشناسی ارشد ثبت نام دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه ای کارشناسی ارشد کپی مدارک اصل و کپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از مشکلات در دانشگاه فنی و حرفه ای این است که این دانشگاه در نهایت در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می کند و استخدام عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه معنا ندارد.

وی ادامه داد: البته اساتیدی را که در این دانشگاه داریم قدردانشان هستیم ولی نباید همان کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه فنی و حرفه ای هم همان را انجام دهد یا کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی هم انجام بدهند.

وزیر علوم افزود: دانشگاه ها هرکدام ماهیت و وظیفه خاص خود را دارند ما نباید همه چی را باهم قاطی کنیم باید به ماهیت هر دانشگاه توجه کنیم برای همین در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه ای از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند.

وی با اشاره به مصوبه جدید درباره جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد: دیگر قرار نیست عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه استخدام شود، چرا؟ چون وقتی عضو هیات علمی با مدرک دکتری استخدام می شود در پی این است که دانشیار و استاد تمام شود و مجبور است در دانشگاه های دیگر وقت بگذارد تا ارتقا پیدا کند.

وی افزود: مربی که در دانشگاه فنی و حرفه ای استخدام می شود باید از مسیر خود ارتقا پیدا کرده و مدارج را طی کند، بنابراین انتظاری که از استاد فنی و حرفه ای داریم مرتبط با حرفه خودش است نه انتظاری که از استاد دانشگاه تهران داریم این ها را باید احصا کرده و به قانون توجه کنیم تا در بحث های دیگر اثر گذار باشیم.

کد خبر 6086721

دیگر خبرها

  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی