Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: برای حمایت از رانندگان تاکسی تسهیلات ۶ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و برای ثبت نام به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند. تاریخ انتشار: 18:10 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۷۰۱

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: مرتضی ضامنی درخصوص ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کار‌های آسیب پذیر، تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

ضامنی با بیان اینکه تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند، خاطرنشان کرد: در گام نخست مقرر شده به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات پرداخت شود و در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تایید وزارت کشور مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: متقاضیان بابت کدکارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و به جای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند و همچنین زمان پرداخت تسهیلات طبق گفته مسئولان وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس سه ماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: واکنش عضو شورا به افزایش عجیب و غریب نرخ تاکسی‌های اینترنتی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاکسیرانی اخبار اقتصادی ۶ میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به گفته ماسک این هزینه اندک برای کنترل ربات های موجود در پلتفرم لازم است.

ماسک در حقیقت در پاسخ به پست یک حساب کاربری در ایکس که جزییات تغییرات در عملکرد پلتفرم را توضیح داده بود، این اظهارات را بیان کرد. البته باید در نظر داشت دریافت هزینه از کاربران جدید هم اکنون در دو کشور نیوزلند و فیلیپین اجرا می شود.

قابلیت دریافت هزینه در این دو کشور برای کمک به کاهش پست های ناخواسته و بهبود تجربه کاربران اجرا می شود.

ماسک در پاسخ به رشته پیام X Daily News اعلام کرد دریافت هزینه ای اندک از کاربران تنها راه برای محدود کردن ربات های موجود در پلتفرم است. سیستم های هوش مصنوعی فعلی و مزرعه های ترول می توانند به راحتی مرحله «شما یک ربات هستید» را پشت سر بگذارد.

مالک ایکس در ادامه افزود بود تهدید ربات ها چندوجهی است زیرا بات ها و حساب های کاربری جعلی از «فضای نام» موجود استفاده می کنند. فضای نام مجموعه ای از نامهای قابل دسترس برای نامگذاری مواردی مانند فایلها، متغیر های درون یک برنامه، یا کامپیوترهای یک شبکه است.

طبق نوشته X Daily News تغییر جدید سیاست در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ردیابی شده و هیچ نشانه مشخصی از زمان اجرای آن یا مبلغ هزینه اندکی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

در ادامه ماسک اعلام کرد هزینه مذکور فقط از کاربران جدید دریافت می شود.

ایکس از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی ازکاربران تایید نشده در ۲ کشور خواست سالانه مبلغ یک دلار هزینه بپردازند. کاربران جدیدی که در این دوکشور عضو ایکس می شوند، اجازه خواهند داشت پست ها را ببینند اما نمی توانند بدون پرداخت وجه واکنشی به پست ها ثبت کنند.

کد خبر 6079701

دیگر خبرها

  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳