Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی بر ضرورت محرومیت‌زدایی و احداث فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و گفت: در این راستا هفت واحد آموزشی در قالب ۵۱ کلاس درس تا پایان سال جاری در شهرستان دشت‌آزادگان به بهره‌برداری می‌‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست ساخت شهرستان دشت‌آزادگان، با اشاره به شروع سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد :هفت واحد آموزشی در قالب ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت‌آزادگان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در خصوص این طرح‌ها افزود: هنرستان شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سوسنگرد با ۹ کلاس درس و مساحت سه‌هزارو 500 مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال وارد مرحله بهره‌برداری می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دبیرستان مرضیه با ۱۲ کلاس درس در مساحت سه‌هزار مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در بهمن ماه افتتاح می‌شود.

 

قربانی به محرومیت‌زدایی و احداث فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و ادامه داد: در دیگر پروژه‌های تحویلی امسال در روستاهای دشت‌آزادگان چهار فضای آموزشی در قالب ۲۱ کلاس درس تا مهرماه در روستاهای مگاصیص، شرافت مالکی سفلی در سوسنگرد، نهیرات و شموس هویزه افتتاح می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل ۶ کلاس روستای مگاصیص سوسنگرد به مساحت ۴۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ۶ کلاس روستا نهیرات هویزه به مساحت ۴۸۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و همچنین سه کلاس ایثار روستای شموس با مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان یاد آور شد: مدرسه ۶ کلاسه روستای مالکی سفلی سوسنگرد به اعتبار ۲۰ میلیارد و هنرستان ۹ کلاس شبانه‌روزی کشاورزی سوسنگرد به مساحت چهار هزار مترمربع از دیگر طرح‌های مدرسه‌سازی است.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوسازی و تجهیز مدارس علی قربانی بهره برداری میلیارد ریال دشت آزادگان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال

 فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران  گفت: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه ریزی و هدفگذاری شده است.

وی، در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

منبع: روابط عمومی شهرک های صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • کشف زمین‌خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲