Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه چند تن از مدیران مجلس شورای اسلامی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس نهاد قانون گذاری کشور برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، عصر امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه مراسم تودیع و معارفه مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، معاونت اجرایی، دستیار سیاسی و رسانه‌ای، مشاور و رئیس مرکز حراست، مشاور امور راهبردی و مشاور و مدیرکل دفتر حوزه ریاست مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف در این نشست با اهدای لوحی از زحمات غلامرضا نوری، احمد سید النگی و محمدمهدی صدیقی تقدیر و حکم بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، حمید اصلانی به عنوان معاونت اجرایی، محمد سعید احدیان به عنوان دستیار سیاسی و رسانه‌ای، محسن مکیان به عنوان مشاور و رئیس مرکز حراست، مهدی محمدی به عنوان مشاور امور راهبردی و احسان عسگری به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر حوزه ریاست مجلس اعطاء کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قالیباف مهدی محمدی مجلس شورای اسلامی حوزه ریاست مجلس عنوان مشاور مشاور و رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رییس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه روز گذشته با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

کد خبر 6064161 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس