Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه سامانه سامد ارتباط مردم و مدیران را افزایش داده است، گفت: این سامانه با همت دولت محترم و استاندار خوزستان راه اندازی شده و صد‌ها نفر از شهروندان استان با این مرکز تماس می‌گیرند و مسائل و مشکلات مردم را رسیدگی می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان یاد کرد و افزود: هدف از راه اندازی این سامانه خدمت گذاری و بهبود پاسخگویی به مردم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: امروز توفیق داشتیم در مرکز سامد در خدمت مردم شریف شهرستان خرمشهر پایتخت مقاومت، ایثار و شهادت باشیم.

حیدری با بیان اینکه عمده مسائل و مشکلات مطرح شده در بحث آسفالت، فاضلاب و عمران شهری بود، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم و با مساعدت‌های دکتر شریعتی استاندار محترم وهمچنین سازمان منطقه آزاد اروند ان شاءالله در سال ۹۹ شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان خرمشهر خواهیم بود.

او افزود: باید در راستای شناساندن این سامانه به مردم تبلیغات قوی داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طبق توافقات صورت گرفته با شورای شهر و شهرداری کرمانشاه به دنبال این هستیم که روند خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت محسوس در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در حاشیه دیدار مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: در برنامه دیدار مردمی امروز اکثر افراد در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نکاتی داشتند که اکثریت موارد قابلیت پیگیری کوتاه مدت داشت و درخواست این افراد را با مدیران اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

وی افزود: با برنامه‌های در نظر گرفته شده امید است موضوعات و مشکلات آن‌ها رفع شود، همچنین چند مورد مشکل شخصی بود که آن‌ها هم پیگیری شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک مسئله عمومی هم در مورد مشکلات شهری کرمانشاه مورد گفتگو قرار گرفت، گفت: با توجه به قرارهایی که هم با شورای شهر و هم با شهرداری کرمانشاه داشتیم از هفته آینده روند رسیدگی به شهر کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

صحرایی اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته به دنبال این هستیم که به صورت محسوس روند خدمت‌رسانی به مردم در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

وی گفت: با توجه به شعار سال و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته حتماً تمرکز ما در سال جدید جلب مشارکت مردم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی مولد و مفید خواهد بود.

کد خبر 739793

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد