Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:11:27 GMT

گفت و شنود/ مردم‌آزار!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۶۸۰۸

گفت و شنود/ مردم‌آزار!

شخص قالتاق و مردم‌آزاری میهمان همسایه خود شده بود. بعد از پایان میهمانی، به همسرش گفت؛ دیدی چقدر از اینکه میهمانشان شدیم خوشحال شدند و با چه شادی و خنده‌ای بدرقه‌مان کردند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفته است مردم کشورهایی که با آمریکا روابط نزدیکی دارند از حضور ما در کشورشان خشنود هستند!

گفتم: پس چرا مردم خود آمریکا بزرگترین و گسترده‌ترین اعتراضات را که در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، علیه حاکمیت آمریکا به راه ‌انداخته و نمی‌خواهند سر به تن شما باشد؟!

گفت: مردم در کشورهای همسو با آمریکا هم این روزها با برپایی تظاهرات و تشکیل گروه‌های مقاومت اعتراض خود را به حضور آمریکا در کشورشان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتم: شخص قالتاق و مردم‌آزاری میهمان همسایه خود شده بود. بعد از پایان میهمانی، به همسرش گفت؛ دیدی چقدر از اینکه میهمانشان شدیم خوشحال شدند و با چه شادی و خنده‌ای بدرقه‌مان کردند؟! همسرش گفت؛ مرد حسابی از اینکه داریم خانه‌شان را ترک می‌کنیم خوشحال بودند و در پوست خود نمی‌گنجیدند!  

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مایک پمپئو آمریکا گفت و شنود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بخر دیگه‌!

«رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‌: «رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

گفتم‌: منظورش چیست‌؟

گفت‌: منظورش شکافتن دریا با دعای حضرت موسی علیه‌السلام به دوازده بخش و عبور بنی اسرائیل و غرق شدن لشکریان فرعون است‌.

گفتم‌: صهیونیست‌ها پیروان همان فرعون هستند و مانند او کودک می‌کشند، سینه زنان را می‌شکافند و از انجام هیچ جنایتی رویگردان نیستند. بنابراین اگر معجزه‌ای رخ بدهد و دریا شکاف بردارد پیروان امروز فرعون یعنی همین صهیونیست‌های پلید و خبیث غرق می‌شوند.

گفت‌: یکی از مخالفان نتانیاهو با اشاره به شرایط هولناک رژیم صهیونیستی خطاب به او نوشته «‌با وجود این همه نشانه از موقعیت اسفناکی که داریم چرا هنوز نمی‌خواهید واقعیت کنونی را درک کنید»؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ اگر یکی بهت گفت «‌یابو»! باهاش درگیر شو. اگر دیگری هم گفت یابو بهش فحش بده ولی اگر سومی هم گفت یابو، دیگه برو یک پالون برای خودت بخر!

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!