Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@09:20:17 GMT

کرونا باعث به تعویق افتادن تور ایران - آذربایجان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۷۳۳۱

رسول هاشم کندی امروز در گفتگو با مهر با اشاره به دلیل لغو دوره سی و پنجم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، اظهار کرد: امسال به دلیل بروز بیماری کرونا و اینکه هنوز شرایط برای برگزاری مسابقات و تورهای ورزشی فراهم نشده است، این تور برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: نه تنها تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، بلکه بسیاری از تورهای معتبر و حتی المپیک به همین دلیل لغو شده و یا با تأخیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی عنوان کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه سواری از همه کشورها که برگزار کننده تور دوچرخه سواری هستند، به منظور تعیین تکلیف تقویم مسابقات در سال جاری میلادی آخرین وضعیت بیماری کرونا و شرایط برگزاری تورها را جویا شده و بر این اساس اکثر مسابقات و تورهای دوچرخه سواری در همه کشورها کنسل شده و یا با تأخیر برگزار خواهد شد.

او افزود: اینکه قادر میزبانی در مصاحبه خود گفته تور ایران - آذربایجان به دلیل ضعف در برگزاری دوره‌های گذشته، امسال لغو شده است، صحت ندارد و دلیل آن، غیر قابل پیش بینی بودن شیوع بیماری کرونا است.

هاشم کندی یادآور شد: خوشبختانه دوره قبلی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یکی از باکیفیت ترین و بهترین دوره‌ها بود و نمره بسیار خوبی از سوی ناظران یو سی آی گرفته است.

او در ادامه بار دیگر به موارد مطروحه در مصاحبه اخیر قادر میزبانی در خصوص هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: قادر میزبانی همیشه به عنوان یک دوچرخه سوار مطرح بوده و او هیچ گاه در عرصه مربیگری یا مدیریت نبوده است و در اظهاراتش عدم آگاهی و غرض ورزی ایشان مشهود است. جای تعجب دارد که ایشان حتی در مورد شیوع بیماری کرونا هم مطلع نیست.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اظهار کرد: میزبانی شاید بتواند در مورد رکاب زدن در سربالایی اظهارنظر کند، اما او به دلیل عدم تخصص و دانش نمی‌تواند در حوزه مدیریت ورزش صحبت کند.

او گفت: مدیریت ورزش مقوله‌های خاص خود را دارد و اظهارنظر و تصمیم در خصوص مسائل کلان، نیازمند دانش و تجربه مدیریت است که قادر میزبانی از این خصوصیات برخوردار نیست.

قادر میزبانی اخیراً در یک مصاحبه، نسبت به عملکرد هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی انتقاد داشته و دلیل لغو تور ایران - آذربایجان در سال جاری را ناشی از ضعف در برگزاری و میزبانی در دوره گذشته عنوان کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی تور دوچرخه سواری بیماری کرونا قادر میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز