Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سقوط خودروی پراید و جان باختن راننده در رضوانشهر

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان از سقوط یک دستگاه خودرو سواری پراید به داخل رودخانه‌ای در شهرستان رضوانشهر و جان‌ باختن راننده آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان رضوانشهر، ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی فردی ۳۴ ساله که از مسیر رضوانشهر به سمت پونل در حال تردد بود، ناگهان از مسیر منحرف و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پراید جان خود را از دست داد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پراید اعلام کرده‌اند.

او از رانندگان خواست: در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی هنگام رانندگی توقف کرده و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

غرق شدن یک جوان ۱۹ ساله در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: جوانی ۱۹ ساله حین شنا در رودخانه روستای شیرجوپشت این شهرستان غرق شد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه روستای شیرجو پشت شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک جوان ۱۹ ساله که به همراه دوستان خود برای شنا به داخل رودخانه رفته بود، به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا غرق شده است.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: به علت شدت جریان آب، تلاش‌های تیم غریق نجات و تیم‌های امدادی برای یافتن پیکر فرد غرق شده تاکنون به نتیجه نرسیده است و همچنان ادامه دارد.

او از شهروندان و مسافران خواست: در محدوده طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند و از شنا در مکان‌های ناامن و خطرآفرین پرهیز کرده تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دندانپزشک قلابی در رشت دستگیر شد

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری یک دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۴ گلسار این شهرستان با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، یک دندانپزشک قلابی را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه متهم با تاسیس مطب و معرفی خود به عنوان دندانپزشک برای شهروندان نسخه تجویز می‌کرد، افزود: با هماهنگی قضایی ماموران کلانتری به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام و دندانپزشک قلابی را دستگیر کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: در بازرسی از مطب متهم، مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی و تعدادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

سرهنگ رسول‌زاده تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث تصادف مرگبار غرق شدن دندانپزشک قلابی ۱۹ ساله غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: پیرو شکایات مردمی مطب دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی برای سومین بار پلمب شد.

مهدی زارعی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فرد متخلف با وجود اینکه سه بار در محاکم قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تاسیس دوباره مطب غیرمجاز دندانپزشکی کرده است.

وی افزود: این دندانپزشک قلابی در میدان امام حسین (ع) بروجرد فعالیت داشته است و چنانچه مردم از این فرد متخلف شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان شبکه بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر از بیماران تاکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران ناپذیر در بیماران گزارش شده که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد