Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال جوانان ایران سال گذشته با هدایت سیروس پورموسوی توانست در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا سه برد شیرین را به دست بیاورد و با اقتدار و البته مطابق انتظار به جمع ۱۶ تیم پایانی قهرمانی آسیا صعود کند.

جوانان زیر ۱۹ سال ایران در حالی به این موفقیت رسیدند که ماموریت اصلی آنها مهرماه پیش رو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید از ۲۳ مهرماه در کنار ۱۵ تیم دیگر برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۱ اندونزی تلاش کنند. چهار تیم برتر این رقابت‌ها عازم اندونزی خواهند شد. کار سختی هم پیش روی تیم جوانان هست چرا که آنها در سید چهارم حضور دارند و به احتمال خیلی زیاد مانند تیم امید که برای المپیک تلاش می‌کرد در گروه دشواری قرار می‌گیرد. گروهی که شاید متشکل از تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و عراق باشد و یا با عربستان،استرالیا و ویتنام روبرو شویم. با این وجود استعداد جوانان ایرانی همیشه این را ثابت کرده که اگر خوب حمایت شوند می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

اما نکته اصلی همین است. این تیم حمایت نمی‌شود و فراموش شده است. تیم جوانان ایران در فاصله ۱۲۷ روز تا شروع مسابقات سرمربی خود را از دست داده، تمرین نمی‌کند، تکلیفش را نمی‌داند و بدتر از همه هیچ خبری از آن نیست. آخرین خبری که داریم این است که همه بازیکنان این تیم در پیامی مشترک به حمایت از سیروس پورموسوی پرداختند و نوشتند: هر جا هستی موفق باشی بهترین، ممنون که خودباوری را به ما هدیه دادی، ممنون که صعود مقتدرانه را به ما هدیه دادی، ممنون بابت همه سختی هایی که برای ما تحمل کردی، در کنار شما جام جهانی را فتح می کردیم، آرزوی موفقیت بهترین...

فدراسیون فوتبال این روزها درگیر مسائل مختلفی شده و تیم فوتبال جوانان از یاد آنها و همچنین رسانه‌ها رفته است. تیمی که حضورش در جام جهانی می‌تواند به پرورش هرچه بهتر نسل بعدی کمک کند. این بازیکنان می‌توانند توسط استعدادیاب‌ها دیده شوند و خیلی زود راهی فوتبال حرفه‌ای دنیا شوند یا در باشگاه‌های خود شرایط بهتری برای بازی کردن پیدا کنند. اوضاع تیم نوجوانان هم چندان بهتر نیست. آنها حسین عبدی را به عنوان سرمربی دارند اما اردوهایشان هنوز سروشکل نگرفته و باید در سید سوم به مصاف رقبا بروند.

گفته می‌شود اصلی‌ترین دلیل جدایی و استعفای دوم پورموسوی طی چند ماه گذشته بی‌توجهی فدراسیون  به او و شاگردانش بوده است. پورموسوی تقریبا از فدراسیون دریافتی نداشته و حتی قراردادش نیز حالت رسمی نداشته است. او با دیدن این اوضاع و پس از چند بار تهدید، تصمیم به جدایی گرفت تا در ناکامی احتمالی تیمش نقش مستقیم نداشته باشد. با این حال رابطه او و شاگردانش و همچنین زحمتی که در این مدت برای این تیم کشیده باعث شده تا سرمربی سابق فولاد و استقلال خوزستان همچنان امیدوار به بازگشت باشد. البته در صورتی که با او به صورت جدی مذاکره شود؛ خواسته‌هایش تا حد ممکن برآورده شود و تیمش توسط فدراسیون فوتبال دیده شود.

برچسب‌ها حسین عبدی تیم فوتبال جوانان سیروس پورموسوی اندونزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عبدی تیم فوتبال جوانان سیروس پورموسوی اندونزی حسین عبدی تیم فوتبال جوانان سیروس پورموسوی اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان