Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نام‌نویسی ٢٠ هزار و ١۴٨ نفر در ١٠ شهرستان استان قطعی شده‌است، گفت: متقاضیان تاییدشده ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، در صورتی که مدارک موردنیاز را به اداره کل تحویل نداده‌اند نسبت به ارائه این مدارک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو افزود: افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی وقت دارند تا با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک اعلام می‌شود و باید متقاضیان مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه و مدارک را بارگذاری کنند.

این مسئول گفت: همچنین افرادی که در مرحله دوم ثبت‌نام به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها کدملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده‌اند، برای ثبت‌نام و بارگذاری مدارک تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

حمزه‌لو بیان کرد: زمان بندی موارد مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان، ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز به زودی اعلام می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر ثبت نام مسکن طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شادی مالکی گفت: در مرحله نخست هزار دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای هزار دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته خانم مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، برای ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان