Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@18:40:19 GMT

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع پیچاب مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۸۷۷۴

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع پیچاب مهار شد

مسعود حسینی از مهار آتش‌سوزی ارتفاعات پیچاب شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس آتش‌سوزی ارتفاعات پیچاب شهرستان باشت که از ظهر روز گذشته آغاز شده بود با تلاش نیروهای امدادی مهار شد.

فرماندار شهرستان باشت در گفتگو با صبح زاگرس در تشریح این خبر گفت: این آتش سوزی که از ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۰ خردادماه آغاز شده بود با تلاش نیروهای مردمی، محیط زیست و منابع طبیعی و همکاری شرکت نفت گچساران که بالگرد برای هلی‌برن نیروها در اختیار ما قرار داد، مهار و خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود حسینی در ادامه در خصوص میزان و علت آتش‌سوزی بیان کرد: این دو موضوع در حال بررسی و ارزیابی است و هنوز مشخص نیست.

وی در پایان گفت: در سال جاری تاکنون در این شهرستان هفت مورد آتش‌سوزی عمده و چند مورد آتش‌سوزی جزئی در جنگل‌ها و مراتع رخ داده که مهار و خاموش شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی سوله یک انبار دو هزار متر مربعی که در شیراز طعمه حریق شده بود مهار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عید پور در خصوص اطفا حریق یک سوله در یکی از محلات شیراز اظهار کرد: در ظهر امروز_ سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در ساعت ۱۳:۱۱ یک مورد آتش سوزی سوله انبار در بلوار سفیر جنوبی میدان مهارت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد.

وی افزود: برای این حادثه از ۱۲ ایستگاه به محل آتش سوزی نیرو اعزام شد و خودروهای آب رسان، خودروهای دستگاه تنفسی و واحد هیدرانت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: مواد داخلی سوله بسته‌های مواد غذایی با جنس کارتن و پلاستیک بود که به شدت قابل اشتعال بودند.

عیدی پور اضافه کرد: این سوله ۲ هزار متر مربع مساحت داشت که به صورت کامل طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود و با توجه به اینکه سوله‌های مجاور محتوی لوله و اتصالات ساختمانی بودند که بسته بندی آنها نیز از جنس کارتن و پلاستیک بود اولویت تیم عملیاتی پیشگیری از ادامه حریق به سوله‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در ۷ جبهه عملیات خود را انجام دادند و از گسترش حریق به اطراف جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: هم اکنون حریق کنترل شد و تیم آتش نشانی پس از پنج ساعت عملیات اطفا حریق در حال انجام لکه گیری و خاموش کردن آتش باقی مانده هستند.

کد خبر 745249

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • آتش‌سوزی وحشتناک جنگل‌ها در چین
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد