Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:07:22 GMT

احتمال جدایی رونالدو از یوونتوس در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۸۹۷۶

احتمال جدایی رونالدو از یوونتوس در پایان فصل

کریستیانو رونالدو که در سال ۲۰۱۸ پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید با قراردادی به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست، ممکن است در پایان فصل جاری اقدام به ترک این تیم ایتالیایی کند. این خبری است که «رادیو روسونرا» ایتالیا داده و مدعی شده این فوق‌ستاره پرتغالی که دو سال دیگر با راه‌راه پوشان تورین قرارداد دارد، احتمال دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه مِی هم شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه رونالدو در فکر ترک یوونتوس در تابستان پیش‌رو است و همچنان این شایعات ادامه دارد. برنده پنج توپ طلا و بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید، از زمانی که در سال ۲۰۱۸ به یوونتوس پیوست، تاکنون در ۷۵ بازی آمار ۵۳ گل‌زده را با پیراهن یووه از خود بر جای گذاشته است.

مهاجم پیشین منچستریونایتد که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۶۰ میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل در ۳۲ بازی، آمار ۲۵ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!