Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص چگونگی رفتار پلیس در طرح ناظر و برخورد با افرادی که حجاب و شئونات اسلامی را در وسیله نقلیه رعایت نکرده و کشف حجاب می‌کنند، اظهار داشت: تعداد زیادی از مأموران پلیس در قالب گشت‌های انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، گشت پلیس امنیت اخلاقی و گشت کلانتری مشغول مأموریت در سطح شهر بوده و شهروندانی را که فاقد حجاب اسلامی باشند، شناسایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: مأموران پلیس در مواجهه با افرادی که کشف حجاب کرده و حجاب و شئونات اسلامی را رعایت نکرده، اطلاعاتی از جمله نوع خودرو، شماره پلاک، زمان و مکان وقوع را یادداشت کرده و این اطلاعات را به همراه نام و مشخصات خود تحویل مرکز می‌دهند؛ بلافاصله بعد از کنترل و بررسی، برخورد لازم صورت گرفته و به مالک خودرو پیامکی مبنی بر تخلف بدحجابی در خودرو داده می‌شود.

سردار رحیمی در واکنش به این جمله که «برخی عنوان می‌کنند که تخلف بدحجابی در خودروی‌شان صورت نگرفته است»، گفت: افراد به محض دریافت پیامک و در فرصت مقرر باید به پلیس امنیت مراجعه کرده و اعتراض و شکایت خود را در آنجا ثبت کنند چراکه اولین کار پلیس، رسیدگی به اعتراضات است.

بیشتربخوانید: بعد از اینکه پیامک بدحجابی برایم ارسال شد، بین من و همسرم اختلاف پیش آمد/ می‌گوید حتما خیانت می‌کنی

سردار رحیمی اعلام کرد: در طرحی که روزانه اطلاعات ده‌ها نفر ثبت می‌شود ممکن است ایرادی وجود داشته باشد مانند هر کار و فعالیت دیگری؛ اما شهروندان نگران نباشند چرا که ما به همکارانمان در پلیس امنیت گفته‌ایم که در مراجعه افراد، اصل را بر صحت گفتار خانواده‌ها بگذارند.

وی افزود: تأکید کرده‌ایم که صحبت افراد را قبول کنند و موضوع را بررسی کنند.

سردار رحیمی اعلام کرد: پلیس از سوی دیگر بر روی مأموران تمرکز کرده و اگر شهروندی به تخلف ثبت شده اعتراض داشته باشد به مستندات مراجعه کرده و بعد از شناسایی مأمور، موضوع را بررسی می‌کند تا خدای نکرده اشتباهی صورت نگرفته باشد.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اکنون با اقدامات انجام شده، تعداد اعتراضات به شدت افت کرده است.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رئیس پلیس تهران پیامک بدحجابی رسیدگی به اعتراض ها پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم محور توسعه جوامع پیشرفته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر شنبه در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیران و رؤسای نواحی و مناطق استان اظهار کرد: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیانگر نقش حیاتی مردم در تولید ملی است.

وی افزود: در تمام مکاتب توسعه محور امروز، مردم محور توسعه هستند و این امر زمانی محقق می‌شود که مردم خود را در حاکمیت سهیم بدانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب هرکجا مردم پای کار بوده‌اند موفق بوده‌ایم که نمونه بارز آن دفاع مقدس است، بیان کرد: آموزش وپرورش استان موظف است تمام توان خود را جهت تحقق شعار سال به کار گیرد، تبیین و عملیاتی سازی شعار سال با توجه به طرح آن از سوی مقام معظم رهبری یک واجب شرعی است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور از تمامی مدیران و رؤسا خواست تا در جهت اجرای طرح مذکور نهایت همکاری را داشته باشند و برنامه‌ریزی مناسب در راستای تقویت روحیه اعتقادی و ایمانی دانش آموزان تلاش نمایند.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی ریشه در مسائل زیادی دارد، اضافه کرد: تبلیغات مسموم دشمنان که شامل سمپاشی شبانه‌روزی آنان در شبکه‌های مختلف است تلاش می‌کند تا مشکلات کشور را به حجاب ارتباط دهد.

وی یکی دیگر از دلایل بدحجابی را ناآگاهی و جهل دانست و تصریح کرد: علت بعدی نیاز به ازدواج است که اگر شرایط این امر فراهم نشود، ممکن است فرد به سمت بی‌توجهی به ارزش‌های اخلاقی سوق پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: جبران شکست از دیگر علل هنجارشکنی درباب عفاف و حجاب است و فردی که به سبب عدم پوشش از تعاملات اجتماعی بازمانده سعی می‌کند با فساد بیشتر این شکست را جبران نماید.

وی در پایان یکی دیگر از ریشه‌های بدحجابی در جامعه را انتقام جویی دانست و تاکید کرد: فردی که دوست‌دار آزادی غربی است، چون در جامعه دست یافتن به این موضوع امکان پذیر نیست، حس انتقام‌جویی سبب می‌شود ارزش‌های اجتماعی را خدشه‌دار کند.

کد خبر 6083860

دیگر خبرها

  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • برای موضوع حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید | پلیس نباید فکر کند که در طرح حجاب و عفاف تنها مانده است
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • مردم محور توسعه جوامع پیشرفته هستند