Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:37:01 GMT

تسلیت دستیار قالیباف برای درگذشت رمضان عبدالله

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۹۱۵۳

تسلیت دستیار قالیباف برای درگذشت رمضان عبدالله

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در پیامی درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفت. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در پیامی به "زیاد النخاله" به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی گفت: رمضان عبدالله شلح مجاهد نستوهی بود که عمر خود را در راه مبارزه برای آزادی سرزمین‌های اشغالی سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی همچنین اشاره کرد: رشادت و مجاهدت مردان مبارزی همچون رمضان عبدالله شلح، الگوی برای جوانان آزادی‌خواه و وطنپرست جهان خواهد بود و ثمره این مجاهدت‌ها پیروزی مقاومت در آینده نزدیک خواهد بود.

تسلیت آیت‌الله جنتی برای درگذشت رمضان عبداللهتسلیت امام خامنه‌ای برای درگذشت رمضان عبداللهتسلیت آیت‌الله آملی‌لاریجانی برای درگذشت رمضان عبداللهسرلشکر سلامی درگذشت «رمضان عبدالله» را به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفت

متن پیام امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

فرمانده مجاهد و برادر گرامی جناب آقای زیاد النخاله

دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

انالله و انا الیه راجعون «صدق‌اللهالعلیالعظیم

خبر درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی و یکی از فرماندهان مجاهد مقاومت ملت فلسطین مطلع و بینهایت متأثر و متأسف شدم.

صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت و همدردی اینجانب را به مناسبت فقدان و درگذشت این مجاهد نستوه، که در راه مبارزه با افتخار زندگی خود را برای آزادی سرزمین‌های اشغالی سپری نمود، پذیرا باشید.

اعتقاد راسخ داریم؛ رشادت و مجاهدت مردان مبارزی همچون رمضان عبدالله شلح؛ الگویی برای جوانان آزادیخواه و وطن‌پرست جهان خواهد بود و ثمره این مجاهدتها پیروزی مقاومت در آینده نزدیک خواهد بود.

بر این باوریم؛ مسیر مجاهدت و مقاومت تنها راه حل موجود برای بیرون راندن اشغالگران صهیونیستی از سرزمین مقدس فلسطین است و شهادت و مجاهدت در این راه افتخار همه رزمندگان و مردان مجاهد و مقاوم خواهد بود.

از خداوند متعال برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر مغفرت و رضوان الهی و برای خانواده آن مرحوم و ملت مقاوم فلسطین صبر و اجر جزیل مسئلت مینمایم.

 دبیرکل کنفرانس بین المللی دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین همچنین در پیام مشابهی به سفیر فلسطین و نمایندگان جنبش جهاد اسلامی و حماس در تهران تسلیت گفت.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجلس اخبار "فلسطین" جهاد اسلامی فلسطین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس اخبار فلسطین جهاد اسلامی فلسطین مجلس اخبار فلسطین جهاد اسلامی فلسطین برای درگذشت رمضان عبدالله رمضان عبدالله شلح جنبش جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده است، عصر امروز - پنجشنبه - با مقام معظم رهبری دیدار کرد.   به گزارش ایرنا، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.   هفتم فروردین ماه نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند؛ ایشان در این دیدار با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.   این دیدارها در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر| دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس مجلس
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین