Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی در عراق درباره نحوه ادامه پروژه‌های در دست اجرا در شرایط کرونایی تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات که در راس هیاتی به عراق سفر کرده است در دیدار با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها، بر لزوم ادامه فعالیت عوامل اجرایی براساس پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، با شیوع اپیدمی کرونا در جهان و اتخاذ تدابیر محدودکننده از سوی تمامی دولت‌ها، مسئولان عراقی نیز تصمیم به بستن عتبه‌ها و ممنوعیت تردد زائران گرفتند.
به این ترتیب پروژه‌های در حال اجرای ستاد بازسازی عتبات در عراق به‌ویژه طرح ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا (س) در شهر نجف اشرف نیز مشمول این محدودیت‌های اجتماعی – بهداشتی گردید و متوقف شد.


البته در همین شرایط، پروژه ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا با هماهنگی کامل مسئولان عراقی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی متوقف نشد و با رعایت اصل حضور حداقل نیرو ادامه دارد.
مسئولان دو طرف ایرانی و عراقی ابراز امیدواری می‌کنند تا در هفته‌های آتی و با کنترل اپیدمی کرونا، شرایط برای بازگشایی اعتاب مقدسه به روی زائران فراهم شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفیر جمهوری اسلامی ستاد بازسازی عتبات کرونا ستاد بازسازی عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محبوب علیلو روز چهارشنبه در بازدید نوروزی از زندان مرکزی تبریز، هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس را تنبیه و بازسازی معنوی و اخلاقی زندانیان دانست و افزود: اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان بسیار حائز اهمیت است که باید با قدرت بیشتر و باکیفیت تر از سال‌های گذشته اجرا و استمرار یابد.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی به ویژه آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه در قالب طرح قرآنی " شفا " و طرح " غدیر" نهج البلاغه که معطوف به حفظ جزوات قرآن و خطبه‌ها و نامه‌های حکمت آمیز امیرالمومنین علی (ع) است، یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های استان محسوب می‌شود.

محبوب علیلو با قدردانی از مدیران و مسؤولان زندان مرکزی تبریر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی، یادآور شد: قدردانی حقیقی از این فعالیت‌های دلسوزانه و اصلاح گرایانه موقعی اتفاق می‌افتد که مددجویان با عزم راسخ و یقین و معرفتی حقیقی خود را از بزه، جرم، گرفتاری‌های مرتبط با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی نجات دهند.

وی ابراز امیدواری کرد مددجویان پس از سپری کردن دوران حبس، به عنوان فردی مثمرثمر، موفق و مسئولیت پذیر در جمع خانواده‌های خود حاضر و در نقش سرپرستی دلسوز و مسئولیت شناس ظاهر شده و زمینه سعادت و خوشبختی خانواده و فرزندان را فراهم آورند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی از بخش‌های مختلف زندان مرکزی تبریز بازدید و در فضایی صمیمی با زندانیان به صورت چهره به چهره گفت وگو و دستورات لازم را جهت حل برخی مسائل، مشکلات و درخواست‌های زندانیان صادر کرد.

کد خبر 6063593

دیگر خبرها

  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد