Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، کوروش مودت اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت، پایان قرارداد سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان تا یکم اسفند سال ۹۸ بوده و هزینه‌ای که ممکن است بابت اسفندماه از برخی والدین گرفته شده باشد، باید بازگردانده شود.

وی ادامه داد: همه هزینه اسفندماه باید کاملا به والدین باز پس داده شود و یا اینکه با رضایت خود اولیاء، هزینه برای سال تحصیلی جدید ذخیره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بنابراین مدیران مدارس موظف هستند هزینه کامل اسفندماه را به والدین بازگردانند و یا با رضایت آن‌ها برای مهر سال جاری ذخیره کنند.

هشدار | مدرسه‌های خوزستان باید تعطیل بمانند کد خبر 520125 برچسب‌ها مدرسه و مدارس استان خوزستان دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مدرسه و مدارس استان خوزستان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند