Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت _ سرپرست هلال احمر گیلان گفت: امدادگران این جمعیت پیکر یک جوان ١٨ ساله غرق شده لاهیجانی را در رودخانه حشمت رود این شهرستان و پیکر جوان غریق ۲۵ ساله دیگری را در رودخانه سپیدرود رودبار پیدا کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ،سیاوش غلامی اظهار داشت: حادثه غرق شدن جوان ۱۸ ساله ساکن لاهیجان در رودخانه حشمت رود عصر هجدهم ماه جاری توسط اهالی منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دریافت این حادثه تیم عملیاتی از شعب هلال احمر شهرستان های لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه و تیم واکنش سریع استان گیلان به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم برای جستجو غریق به محل اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: پس از عملیات جستجو طی سه روز، پیکر جوان غرق شده امروز سه شنبه در رودخانه حشمت رود، محور کلاشم- نوشر شهرستان لاهیجان پیدا و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی در ادامه با اشاره به پیداشدن پیکر جوان ۲۵ ساله دیگری در رودخانه سپیدرود شهرستان رودبار اظهار داشت: بامداد امروز بیستم خرداد خبر مشاهده جسد جوانی حدود ۲۵ ساله در رودخانه، توسط افراد محلی شهرستان رودبار به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

غلامی بیان داشت: پس از دریافت این خبر ۲ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار به محل حادثه اعزام شدند و پیکر جوان ۲۵ ساله را از آب بیرون آورده و تحویل نیروی انتظامی دادند.

سرپرست هلال احمر استان گیلان اضافه کرد: همه ساله با شروع فصل گرما برخی از مردم و هم استانی ها به ویژه جوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده، مبادرت به شنا در رودخانه ها می‌ کنند که متاسفانه این عمل موجب بروز خسارات جانی جبران ناپذیری می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان حوادث هلال احمر هلال احمر گیلان جمعیت هلال احمر پیکر جوان حشمت رود ۲۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد

محسن ذاکریان در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان عنوان کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری در ساعت ۰۲:۳۹ بامداد امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و پس لرزه های آن دو تیم ارزیاب از پایگاه بین شهری شهدای ابراهیم آباد و شعبه سبزوار به منطقه اعزام و به همراه بخشدار  اقدام به ارزیابی حادثه کردند.

وی از پایان عملیات تیم ها های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سبزوار پس‌از اخرین بررسی های میدانی صورت گرفته در دو روستای مانده در اطراف کانون زلزله ،محمد آباد و اریان خبر داد و افزود: هیچگونه خسارت و خرابی به وجود نیامده و یا گزارش نشده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از شهروندان سبزواری درخواست کرد در صورت بروز هرگونه خسارت و یا خرابی با سرشماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره