Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاوی گفت: مسابقه‌های کتابخوانی در طول تابستان تحت عنوان «یار همیشگی من» با همکاری حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) اهواز در تابستان برگزار می‌شود.

«محمد شهاوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اکنون به صلاح نیست که فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی به صورت حضوری از سر گرفته شود هرچند که خانواده‌ها نیز اجازه حضور فرزندان خود را در محیط های عمومی و پرتجمع نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز با بیان اینکه تمرکز این کانون بر فعالیت‌های مجازی خواهد بود افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این کانون توسعه فرهنگ کتابخوانی است؛ حصیرآباد یکی از مناطق محرومی است که ظرفیت بسیار مطلوبی برای پیشرفت نوجوانان دارد و این پیشرفت بدون مطالعه محقق نمی‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی در طول تابستان تحت عنوان «یار همیشگی من» خبر داد و تصریح کرد: با همکاری حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) کتاب‌های با محتوای اخلاق، اجتماع و فرهنگ که متناسب با سنین نوجوانان است تهیه و با توزیع این کتاب‌ها مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

 

شهاوی خواستار کمک ارگان‌های دولتی به کانون‌های مساجد شد و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ضعف‌هایی که در چندسال گذشته با آن مواجه هستیم نبود بودجه مالی برای برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی است؛ ادارات فرهنگی می‌توانند با تخصیص بودجه‌هایی به این امر زمینه رشد فعالیت‌های کانونی را مهیا کنند.

 

وی درباره اشتغالزایی بیان کرد: در راستای اشتغالزایی با همکاری هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راه‌اندازی کارگاه چوب‌بری و طراحی دکوراسیون مدنظر است که اکنون در حال دریافت تسهیلات هستیم، مکان این کارگاه تهیه و آماده بهره‌برداری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز در پایان یاد آور شد: با راه‌اندازی این کارگاه پنج نفر به صورت مستقیم و سه نفر به‌عنوان راننده و بازاریاب مشغول خواهند شد، این اقدام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید انجام می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها