Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی  گفت: امروزه نیازمند توسعه صنعت گردشگری هستیم که در این راستا با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب گردشگری با تلاش رسانه‌ها می‌توانیم به جذب گردشگر در استان کمک کنیم. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید کمال الدین میرجعفریان صبح امروز به منظور پیگیری 60 مصوبه استاندار خراسان جنوبی در بشرویه از کاروانسرای اصفاک این شهرستان بازدید واظهار داشت: جابجایی ترانس برق و رفع مشکل برق کاروانسرای اصفاک از جمله مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی بود که به خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از روستای بندان و روند ساخت مسکن محرومان و سیل زدگان افزود: ساخت 147 واحد سیل زده در استان و 5 هزار واحد مسکن محرومین گام بزرگی در جهت خانه دار کردن محرومان استان بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن بازدید از پروژه گازرسانی به روستای نیگنان بیان کرد: پروژه گازرسانی به روستای نیگنان در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شد و اکنون لوله گذاری 4 کیلومتر از مسیر خط انتقال گاز به روستا انجام شده است.

کرونا گردشگری کردستان را تعطیل کرد/خسارت 69 میلیارد تومانی به صنعت گردشگریگزارش| صنعت گردشگری ترکیه نگران از نیامدن روس‌ها

میرجعفریان در بازدید از پنل‌های خورشیدی روستای شهرک امام خمینی (ره) بشرویه نیز گفت: از دهیارانی که تمایل به فعالیت در زمینه تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی داشته باشند، با اعطای تسهیلات حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه از پروژه سالن ورزشی غنی آباد و زمین چمن مصنوعی روستای شهرک امام خمینی (ره) بازدید کرد و بر تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از روند احداث راه روستاهای اتحاد و‌ موتور پمپ‌های کشاورزی ارسک بر تسریع در اجرای پروژه و آغاز روسازی پروژه تاکید کرد.

میرجعفریان اظهار داشت: بیمارستان جدید بشرویه اکنون بعد از سالها نیمه تمام بودن، اعتباری بالا دریافت کرده و تکمیل پروژه در حال انجام است.

وی گفت: مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه هم اکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ 250/ ع

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت گردشگری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح پنجشنبه محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی کابینه سیزدهم در بدو ورود به استان سمنان در قالب سفر استانی هیأت دولت، از طرح ساخت بزرگترین سیلوی شرق کشور در گرمسار بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره این طرح در جمع خبرنگاران گفت: سیلوی گرمسار با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن از سال ۹۳ در دست ساختمان است.

محمد رضا قاسمی با بیان اینکه سیلوی گرمسار با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: موانعی پیش پای این طرح است که دولت تلاش دارد آنها را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه برای انجام این پروژه ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم به صورت آزمایشی آن را به بهره برداری برسانیم، گفت: سیلوی گرمسار در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن بنا شده است.

کد خبر 6081633

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • واکنش دانش آموزان بشرویه به عملیات وعده صادق سپاه علیه مواضع اسرائیل+ تصاویر
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه