Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران -گفته می شود افشین آذری هنرمند پاپ  آذربایجانی از جمله سرنشینان خودروی ام وی ام است که به همراه خانواده خود دچار این سانحه شده و در بیمارستان بستری است.  
خودرو دنا حامل سه سرنشین از جمله یک خانم و دو مرد بود که هر سه جان باخته و خودرو ام وی ام افشین آذری حامل شش سرنشین از جمله دو دختر ۸ و ۱۲ ساله که هویت و نسب آنان با افشین آذری مشخص نیست و یک مرد ۳۵ ساله که خود افشین آذری بوده است که هر سه دچار مصدومیت شدید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
علت تصادف افشین آذری    
تحقیقات اولیه نشان می دهد که یک دستگاه خودرو دنا در مسیر حرکت به سمت چهار راه طالقانی از مسیر منحرف و با برخورد به نرده های میانی زیر گذر و شکستن آن در سمت مخالف زیر گذر با خودرو ام وی ام افشین آذری برخورد و موجب کشته شدن سه سرنشین خودرو دنا و مصدومیت سه سرنشین خودرو ام وی ام شد.  
به گفته سخنگوی اورژانس ,مصدومان حادثه با ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تصادف حادثه خواننده افشین اذری خانواده مرد35 ساله صدای ایران افشین آذری ام وی ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند