Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:36:55 GMT

پارک ها و اماکن ورزشی حاشیه شهر زاهدان تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۱۱۷

پارک ها و اماکن ورزشی حاشیه شهر زاهدان تجهیز می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال جهت تجهیز پارک‌ها و اماکن ورزشی مناطق حاشیه شهر زاهدان اختصاص یافت.

براهویی در گفت وگو با ایسنا افزود: توانمندسازی حاشیه شهر زاهدان از اولویت های ملی، استانی و شهرستانی محسوب می‌گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان اظهار داشت: شهرداری زاهدان در این خصوص از تمام ظرفیت وپتاسیل خود در راستای خدمت رسانی به مردم این مناطق استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براهویی در ادامه افزود: با عنایت به نگاه ویژه استاندار و شورای اجتماعی کشور به حاشیه شهر زاهدان و نیز پیگیری‌های حوزه معاونت خدمات شهری بزودی پس از خرید و تامین، تجهیزات در محلات حاشیه شهر زاهدان نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان سيستان و بلوچستان حاشیه شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری