Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@15:46:59 GMT

آشنایی بیشتر با خود، در سیمای خانواده

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۲۹۶

آشنایی بیشتر با خود، در سیمای خانواده

برنامه «سیمای خانواده» امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد، میزبان دکتر علی صدرا، روانشناس است که درباره خودشناسی صحبت می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که ساعت 35 : 11، پخش می‌شود، دکتر علی صدرا، روانشناس از اهمیت باورها، علایق، احساسات و نیازهای که باعث شادکامی و رشد شخصیت می‌شوند، می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه برنامه امروز که با اجرای هرمز شجاعی‎مهر و ساجده سلیمانی تقدیم بینندگان می‌شود، دکتر محسن خوش نیت، متخصص غدد بالغان حضور دارد و درباره تاثیر تیروئید پرکار و گره‌های تیروئیدی صحبت می‌کند.
در بخش آشپزی هم ابوالفضل جعفری، کارشناس آشپزی، طرز تهیه نوشیدنی تابستانه «بهار نارنج» را برای دوستداران شربت‎های سالم و خانگی بیان می‌کند.
برنامه «سیمای خانواده» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه‌کنندگی علی اصغر صدیقی و اجرای هرمز شجاعی‌مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، محمد رضا حسینیان و نعیمه خزایی هر روز بجز جمعه‌ها، ساعت 30 : 11 به‎صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیمای خانواده شبکه یک سیما خودشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام

به گزارش خبرگزاری مهر، آرمان ستوده، مدیر طرح و تولید رادیو پیام با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار این شبکه گفت: رادیو پیام برای ماه مبارک رمضان اجراهای متنوع و جذاب برای شنوندگان دارد. برنامه «پیام سحر» به تهیه‌کنندگی مجید امجدی فرد به مدت ۴۰ دقیقه، به همراه لحظات عرفانی و پخش دعاهای سحر و کلام بزرگان، ارایه می‌شود.

وی افزود: برنامه «جرعه از ماه» نیز به همت تهیه‌کننده‌های مختلف و به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو پیام می‌رود. این برنامه با محتوای ترویج افطاری ساده و موضوعات آماده‌کردن مردم برای لحظات عرفانی افطار، شنوندگان را به گذراندن لحظاتی دلنشین و معنوی در این ماه پر برکت دعوت می‌کند. رادیو پیام برای آشنایی با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف، ویژه برنامه «آیین حضور» را به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد تقدیم مخاطبان می کند. از دیگر برنامه های این شبکه می توان به ویژه برنامه «رمضان در جهان» اشاره کرد که به تهیه کنندگی سمیه رنجکش با موضوع آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف است که روزی سه بار پخش از رادیو پیام می شود.

ستوده با اشاره به پخش برنامه پیام طبیعت در ایام نوروز، گفت: مخاطبان می‌توانند ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام در ایام نوروز را با ویژه برنامه «پیام طبیعت» به تهیه‌کنندگی سمیه رنجکش، با موضوع اطلاع‌رسانی و آگهی بخشی در خصوص حفاظت از محیط زیست بشنوند. این برنامه چهار بار در روز پخش می‌شود.

کد خبر 6062750 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام