Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:11:59 GMT

انتقال مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۳۲۳

انتقال مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال به پرسپولیس

کریم انصاری فر در قطر فشار زیادی را تحمل می کند و عکلکرد درخشانی در گلزنی نداشته است و تیم قطری هم چندان تمایلی برای حفظش نشان نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، انصاری فرد هیگاه نتوانست آمار گلزنی اش در یونان را در لباس السیلیه تکرار کند یا حتی به آن نزدیک شود و حالا که پرسپولیس با رفتن استوکس و افت علیپور به بن بست گلزنی خورده است، یحیی در پی بازگرداندن کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود گمانه‌زنی رسانه‌های قطری از احتمال تمدید قرارداد انصاری‌فرد با السیلیه، احتمال بازگشت او به پرسپولیس در بعضی رسانه‌های معتبر مطرح شده است. کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه در نیم‌فصل نخست لیگ ستارگان قطر عملکرد نسبتا خوبی داشت، اما در نیم‌فصل دوم به خاطر آسیب‌دیدگی چند بازی را از دست داد.

بعد از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، سرنوشت مهاجم ملی‌پوش السیلیه هم برای فصل بعد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، اما چندی پیش اعلام شد او شانس ماندن در این تیم را دارد. یکی از روزنامه‌های قطری هفته گذشته اعلام کرد که انصاری‌فرد فصل بعد هم در این تیم بازی خواهد کرد و در تابستان جدا نمی‌شود. این در حالی است که در ایران شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره کریم به پرسپولیس شنیده می‌شود.

در سوی دیگر، گفته می‌شود مهند علی ستاره عراقی تیم فوتبال الدحیل قطر، مورد توجه السیلیه قرار گرفته و اگر این باشگاه مهاجم عراقی را به خدمت بگیرد، شانس حضور انصاری‌فرد در ترکیب اصلی این تیم کمتر می‌شود و شاید مهاجم تیم ملی ایران را به فکر جدایی از لیگ ستارگان قطر بیندازد.

البته انصاری‌فرد هنوز هیچ اظهار نظری مبنی بر احتمال جدایی از این تیم نکرده و حتی چندی پیش به هواداران تیمش قول داد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. به هر حال با توجه به افت نسبی این بازیکن به دلیل مصدومیت، باید دید آینده او در تابستان پیش‌رو چگونه رقم خواهد خورد. به هر حال این روز‌ها به خصوص در میان شایعات، موضوع احتمال بازگشت انصاری‌فرد به پرسپولیس را زیاد می‌شنویم که این اتفاق شاید به خاطر رابطه صمیمانه او کریم با یحیی گل‌محمدی باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی کریم انصاری فرد پرسپولیس السیلیه تابناک ورزشی اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند