Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@01:17:45 GMT

واکنش مدیرکل صدا و سیما فارس به ویدیو مشروبات الکلی (+فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۵۳۳

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به کلیپ پخش شده شبکه فارس درباره مشروبات الکلی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که کارشناس برنامه گویا در صدد تجویز مشوربات الکی تخمیری بود، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در واکنش به این کلیپ نیز اظهار داشت: این بخش تقطیع شده ۴۵ دقیقه از یک برنامه کارشناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد: کارشناس برنامه در صدد توضیح این مطلب بوده که شیشه های مشروب با برندهای خاص که در بازار به فروش می رسد معمولا بیشتر در دسترس مردم است قابل اعتماد نیست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خاطرنشان کرد: کارشناس برنامه در صدد این نبوده است که مشروبات الکلی تخمیری را که کمتر در بازار یافت می شود را تجویز کند.

فیلم یاد شده را در پایین می‌توانید ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید:   *زنگ خطر آمار مرگ و میر ناشی از مصرف الکل تقلبی *فوت 25 نفر در مازندران بر اثر مصرف مشروبات الکلی *الکل تقلبی در آذربایجان شرقی جان 20 نفر را گرفت/ مسمومیت 230 نفر لینک کوتاه: asriran.com/0034a2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشروبات الکلی صداوسیما مشروبات الکلی مدیرکل صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود

امتداد - کارشناس اقتصادی گفت: من در جریان ۲ سفر آقای فرزین بودم، پیگیری از نزدیک رئیس کل بانک مرکزی آن هم در این سطح بی سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سیدحسن محفوظی موسوی؛ کارشناس اقتصادی در گفتگو با ایبنا با بیان اینکه اجرای طرح تثبیت اقتصادی اقدام ضروری برای بازگشت اعتماد به بازار بود، گفت: این طرح از نظر اجرا نیاز به مشخص کردن هدف گذاری بانک مرکزی دارد. نباید نرخ دلار به صورت شوک مانند افزایش یابد بلکه فعالان اقتصادی باید ببینند روند افزایش نرخ ارز چه ویژگی‌هایی دارد که به پیش بینی پذیری بازار کمک می‌کند.

مداخلات ارزی در بازار ارز سازماندهی شده‌تر از گذشته است

وی ادامه داد: هدف گذاری ۲۵ درصدی بانک مرکزی در مورد رشد نقدینگی قابل قبول بود. باتوجه به نتایجی که گرفته شده در خصوص کنترل نرخ ارز و همچنین ابزار‌هایی مثل مرکز مبادله و عرضه طلا و دوبرابر کردن ارز مسافرتی، نشان می‌دهد مداخلات به صورت منظم و ساماندهی‌تر شده انجام می‌شود.

محفوظی موسوی اظهار داشت: در مورد دیپلماسی ارزی بانک مرکزی باید بگویم که من در جریان ۲ سفر آقای فرزین بودم، پیگیری از نزدیک رئیس کل بانک مرکزی آن هم در این سطح بی سابقه بوده است و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در گذشته کسی جرئت انحلال موسسات ناتراز را نداشت

وی ادامه داد: انحلال موسسات ناتراز در دوره آقای فرزین به خوبی صورت گرفت. در سال‌های گذشته کسی جرئت ورود به این موضوعات را نداشت، اما تیم جدید بانک مرکزی، این کار سخت را بدون حاشیه بسیار خوب انجام داد.

این کارشناس اقتصادی در پایان سخنان خود بیان کرد: ایجاد مرکز مبادله اقدام خوبی ارزیابی می‌شود، به این شرط که ابزار‌های مناسبی برای این مرکز مشخص شود و قانونا این اختیارات و ابزار‌ها را داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • کشف چهارهزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر و اندیمشک
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • کشف بیش از ٣ هزار لیتر مشروبات الکلی در اندیمشک