Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، برگزیدگان دوره اول مسابقه داستان نیمه تمام که نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار شده بود بر اساس شاخصه‌های تکنیک های داستان نویسی انتخاب و توسط کانون زنگ داستان فرهنگسرای اخلاق اعلام شد.

دوره اول «مسابقه داستان نیمه تمام» که فراخوان آن از طریق فضای مجازی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شده بود، علاقمندان می‌توانستند ادامه این داستان با موضوع ماه مبارک رمضان را تکمیل کنند: «یک ساعتی از افطار گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگرانی به بابام گفتم: «بابا؛ فکر نمی‌کنی مامان دیر کرده؟» بابام که ناشیانه سعی می کرد نگرانی شو از من مخفی کنه، گفت: «نه بابا؛ دم افطاره دیگه، نونوایی‌ها شلوغه.» اما بدون مقدمه رفت که لباس بپوشه و بره دنبالش ...»

بر اساس این خبر، علاقمندان به هنر داستان نویسی، بر اساس توانمندی ذهنی خود، داستان را تکمیل و عنوانی برای داستان انتخاب و به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند که هیات داوران مرکب از اعضاء کانون زنگ داستان فرهنگسرای اخلاق از بین ده ها اثر واصله، براساس شاخصه‌های تکنیک های داستان نویسی آثار سیده عاطفه موسوی از اندیمشک با داستان‌های «سهم من از زندگی» (80امتیاز) و «نان تازه» (75 امتیاز) و حمیده مشکی با داستان «قاب» (75 امتیاز) به عنوان برگزیدگان مرحله اول داستان‌های نیمه تمام انتخاب کردند.

این خبر می‌افزاید: آثار برتر این دوره و دوره‌های آتی پس از ویرایش در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، واقع و با شماره تلفن 33355036 آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.

انتهای پیام/

347 / 347 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای اخلاق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای اخلاق فرهنگسرای اخلاق نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی گفت: با توجه به دهه حماسه که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین عباس‌زاده افزود:تاکنون شاهد برگزاری ۳ دوره جایزه ملی داستان حماسی بوده‌ایم که به صورت ملی برگزار شده است و از سال گذشته چهارمین دوره داستان حماسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در خرداد ماه اختتامیه چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره با محوریت داستان‌های حماسه تاریخی، حماسه بومی و حماسی دینی در دو قالب داستان کوتاه و رمان است که شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی افزود: پس از انتشار فراخوان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی نشست‌هایی تخصصی در سراسر کشور و در استان‌های مختلف تحت عنوان معرفی کلی داستان حماسی، نحوه نگارش و آشنایی شرکت‌کنندگان با این نوع داستان برگزار شد که تقریبا در تمامی استان‌های کشور جلسات تخصصی توسط اساتید با سابقه برگزار شده است.

عباس‌زاده گفت: همچنین کارگاه‌هایی تخصصی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، سبزوار، نیشابور، خواف، چناران، تایباد و... برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۹۹۶ نفر از سراسر کشور و خراسان رضوی در کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جایزه ملی داستان حماسی شرکت کرده‌اند که در فراخوان اولیه آخرین مهلت ارسال آثار تا اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: تاکنون ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۱۸۵ اثر در قالب رمان و ۷۰۴ اثر نیز در قالب داستان کوتاه بوده است.

عباس‌زاده گفت: داوری آثار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله اول داوری اواسط اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مرحله دوم نیز قبل از اختتامیه برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • غیر از خشایارشا تمام شخصیت‌های کتاب استر غیرتاریخی‌اند